Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveydestä tietävät! Olenko vaipumassa psykoosiin vai mitä täm on?

Vierailija
18.10.2014 |

Minua pelottaa koko ajan enkä edes tiedä syytä. En pelkää mitään ulkoista uhkaa, mutta jostain syystä olen koko ajan aivan paniikissa. En ole uskaltanut koko päivänä poistua sängystä. Minulla on viimeaikoina ollut näitä päiviä jolloin ahdistaa ja pelottaa ilman syytä todella paljonkin. Otin juuri kaksi rauhoittavaa, mutta yhä on epämukava tunne ja pelko, että olen tulossa hulluksi. Mistä tämä johtuu olenko todella tulossa hulluksi? Kiitos jos joku viitsii vastata asiallisesti :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku jolle jutella? Tavata tai soittaa?

Vierailija
2/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 17:33"]

Onko sinulla joku jolle jutella? Tavata tai soittaa?

[/quote]

Ei valitettavasti ole ja tämä olo on jatkunut jo koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns hulluksi tuloa ei itse tiedosta, joten voit olla huoletta. Onko sinulla jotai mikä voisi aiheuttaa pelkoa tai ahdistusta? Oletko käynyt terapiassa, jos et suosittelisin lämpimästi jotta saisit selville ahdistuksen/pelon syyn. Yleensä siihen löytyy jokin syy ja keskustelemalla asiasta siitä voi päästä myös hyvin yli. Nyt myös kannattaa lisätä vitamiinien määrää, sillä valon määrä vähenee ja mm. D-vitamiinin tarve lisääntyy. Tsemppiä sulle!!

Vierailija
4/4 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rauhallisesti hengittämistä sisään ja ulos laskien aina viiteen. Se auttaa! Ihan iisisisti vaan kyllä se siitä!