Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että muut ihmiset eivät pidä miehestäni

Vierailija
09.09.2021 |

Rakastan miestäni ja hän on aivan uskomattoman hyvä isä lapsillemme ja puoliso minulle.

Tiedän että mieheni on muiden silmissä vakava ja hiljainen. Hän ei ole mikään vitsiniekka vaan hyvin harkitsevainen sanoissaan. Minun kanssani hän on ihan erilainen ja meillä on hauskaa yhdessä. Miehelläni ei ole aikuisiällä ollut ketään kavereita (muita kuin joukkuekaverit treeneissä). Hän ei siis koskaan ole vapaa-ajallaan kavereiden kanssa ja hän ei tätä kaipaa. Itse taas viihdyn ystävien kanssa ja minusta olisi mukavaa jos meillä olisi jotain pariskuntaystäviä. Huomaan kuitenkin että pariskuntakaverit kaikkoavat aina jo ensimmäisen tapaamisen jälkeen (eli kun tapaamme niin että miehetkin tutustuisivat toisiinsa). Toisaalta en yhtään ylläty kun mieheni ei oikein puhu mitään ja jos puhuu niin hyvin asiallisella sävyllä, vaikka kuinka me muut olisimme juhlatuulella.

On tämäkin ongelma :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä se ongelma oli?

Se että miehen sosiaalinen status on matala.

Päinvastoin korkea. Normipulliaiset ei tuon seuraan pääse. Paskanjauhajia on koko suomi täynnä.

Vierailija
22/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä se ongelma oli?

Se että miehen sosiaalinen status on matala.

Päinvastoin korkea. Normipulliaiset ei tuon seuraan pääse. Paskanjauhajia on koko suomi täynnä.

Ja spesiaalipulliaiset eivät hänen seuraansa kaipaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on asperger ja hän käyttäytyy juuri noin. Siitä aspergerista ei vaan saa puhua kellekään. Niinpä raahaan häntä mukanani ja väitän mieheni olevan vain ujo ja hiljainen. Mies nauttii sosiaalisista tilanteista, mutta ei osaa osallistua niihin tai ymmärrä miten niissä toimitaan. Se ahdistaa häntä aina toisinaan. Olen joutunut hänelle rautalangasta vääntämään monia yksinkertaisiakin sosiaalisen elämän pelisääntöjä. Nyt hän on kokeillut kavereidensa näkemistä toiminnallisissa merkeissä, esim. Frisbeegolfaamisen tai salilla käynnin merkeissä. Se on hänen mukaansa ollut kivaa ja on saanut viettää aikaa hyvien ystäviensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi