Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesukoneen ja tiskikoneen täyttäminen ja tyhjentäminen eivät ole työtä!

Vierailija
18.10.2014 |

Näitä kommentteja näkee usein palstalla. Kommentin lausuu yleensä mies puolisolleen, joka on hyvin usein asiasta täysin toista mieltä.

Ratkaisu:

- vain mies laittaa pyykit koneeseen, tyhjentää koneen, ripustaa ja viikkaa vaatteet ja laittaa ne paikoilleen

- vain mies täyttää ja tyhjentää tiskikoneen

Ongelma on poistunut ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ylipainoinen naishenkilö kertoi olevansa hiestä märkänä aina kun täytti tai tyhjensi tiskikoneensa. Käyhän mikä tahansa varmasti työstä jos kunto surkea.

Vierailija
22/26 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita töitä kirjoitti:

Ne jotka valittavat jo tiskaamisesta tai pyykkien laitosta, ovat kyllä elämässä päässeet helpolla :D Monesti on niitä, jossa toinen osapuoli painaa pitkiä päiviä toisen viettäessä kotona enemmän aikaa ja yllätys valitus tulee kotona olleelta 10min astioiden kilistelystä ja napin painalluksesta...

Naisten käsitys tasa-arvosta onkin juuri tuo,että vain naisen tehtävät jaetaan puoliksi.

Tämän huomioiden käsite "vahva nainen",saa vähintäänkin arveluttavan,ellei jopa koomisen leiman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eivät ne työtä ole mutta vittumaisia arkiaskareita kuitenkin. Pyykkihuolto on silti ärsyttävämpää.

t. mies

Mulla sama.

Tiskaaminen,imurointi ja lastenhoito alkaa mennä jo luonnostaan.vähän ärsyttää se,että muija käskyttää sohvalta,mutta äkkiä siihen tottuu ja muija sanoo,että meillä on onnellinen perhe,niin kai se on uskottava.

En ainakaan uskalla vastaankaan sanoa.

Lupas se,että ostaa mulle oluen jos lämmitän tänään saunan ja saan hieroa hänen hartiatkin.

Vierailija
24/26 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain pahvilautasia 0.06c/ kpl poikamiehenä. Ei taida kannattaa apk?

Vierailija
25/26 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mitenkään sukupuolisidonnainen. Naisystäväni ei ymmärrä lainkaan kuinka raskasta ruoanlaitto, kattaminen ja tiskikoneen käyttäminen on, koska hän syö oikeaa ruokaa vain ulkona. Luonani hän katselee hauskoja videoita puhelimella sen pari tuntia kun minä teen ruokaa. Sitten ihmettelee kun olen väsähtänyt enkä jaksa hirveästi olla seurana saman tien. Mökillä grillatessa joka kerta motkottaa, että lupasit ruoan olevan valmista neljältä ja nyt on jo vartin yli, eikä mitenkään ymmärrä että sitä ei vaan voi kiirehtiä.

Ja olet hänen kanssaan mistä syystä?

Vierailija
26/26 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olekkaan työtä vaan velvollisuus puolisoa kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä