Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sinä amiksen suorittanut katsotko ylöspäin AMK-tutkinnon suorittanutta?

Vierailija
09.09.2021 |

Voisitko kuvitella esim. parisuhdetta itseäsi korkeasti kouluttautuneemman ihmisen kanssa. Miten taas vaikkapa tavallinen kaverisuhde?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistumisen jälkeen ketään ei kiinnosta, mitä koulua olet käynyt ja missä. Työnantajaa ehkä vähän, mutta sekin riippuu niin alasta.

Työkkärin tätiä myös kiinnostaa

Vierailija
42/45 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan katso:D Pystyisin siihen itsekkin milloin vain,mutta kun ”amis”duunarina tienaan paljon enemmän,ei juurikaan järkeä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä amis ja amk- ihminen ovat lähes samiksia.

Ammattikorkeakoululaiset vain yrittävät tehdä itsestään akateemisia. Ihmettelen miksi.

Putkimies kk-tulot 4000.

Vierailija
44/45 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on kaikkia koulutusasteita ja useilta eri aloilta ihmisiä.

Heidän työnsä on omalla sarallaan usein hyvinkin mielenkiintoista ja erilaista. On myös ammatteja, joihin itse en pystyisi. Kaikkia heitä kunnioitan omassa ammatissa suuresta ja erityisesti heitä, jotka mahdollistavat oman tai perheeni hyvinvoinnin.

Mummoni on opettanut, ettei arvostus tule ammatista tai koulutuksesta eikä varallisuudesta, mutta jokainen voi omilla valinnoillaan mahdollistaa sellaisen elintason, että on turvallista. Hän siis oli pieneläkeläinen, sijoittaja ja pula-ajan lapsi, joka kasvatti perheensä kotona ja toimi hoitoalalla viimeiset työvuotensa, joten hänen elämänilonsa on se, mitä kunnioitan hänessä - ja muissa ihmisissä.

Kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan, tyytyväisyys, kyky olla vertaamatta itseään muihin ja olla omien valintojensa takana. Omalla esimerkillä, läsnäololla tai valinnoilla on vaikutus myös muihin ihmisiin sekä siihen, kuinka heitä kohdellaan.

Kuinka ap haluaa, että tapaamasi ihminen sinua kuvailee? Sillä voi olla yllättävän paljon merkitystä myös siinä tilanteessa, että työkaverista tulee esimiehesi.

Vierailija
45/45 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minä olen elämässäni suorittanut sekä ammattitutkinnon että maisterintutkinnon. Mihin suuntaan tässä nyt pitäisi katsoa ja ketä?

Jos ihan vaan kohdattaisiin toisemme ihmisinä eikä joidenkin luokkien edustajina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi