Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmis maksamaan vkl reissusta Eurooppaan?

Vierailija
09.09.2021 |

Sisältäen siis lennot ja hotellin kahdelta yöltä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot 100-300, hotelli 100-250 per yö. Riippuu kohteesta, reissun luonteesta ja siitä kenen kanssa matkustan.

Vierailija
2/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä yhden hengen huone maksaa, mutta kahdelta hengeltä meillä menee tonnin luokkaa.

Lento 250 e, yksi yö 250 e.

Tuo on siis ihan hyvä hinta. Ylärajaahan tuolle ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä yhden hengen huone maksaa, mutta kahdelta hengeltä meillä menee tonnin luokkaa.

Hotelli ja lennot erikseen ostettuna?

Vierailija
4/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
5/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni maksettin aika tarkkaan tonni Lontoon reissusta kahdelle. Tosin öitä oli 5 ja tuossa on mukana vielä jalkapallo-ottelun liputkin. Eli viikonloppu kahdelta ehkä 500€?

Vierailija
6/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein saa halvemmalla, kun ostaa lennot Skyscannerista ja ottaa hotellin Booking.comista kuin että ostaisi matkatoimiston pakettimatkan.

Vierailija
7/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin sokeri-isän käytettävissä.

Vierailija
8/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähestulkoon saanut aina pakettina ostettua edullisimmin.

Vierailija
9/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Euroopassa koko ajan, ei tarvii matkustaa. Maksaa sen mitä eläminen täällä maksaa.

Vierailija
10/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krakovaan pääsee wizz airilla turusta kolmellakympillä menopaluu ja yö ibis budgetissa on 30/ 2h huone

Vierailija
11/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan aina lennot ja majoitus erikseen.

Riippuu kohteesta. Itä-Euroopasta saa kivoja airbnb-majoituksia viidelläkympillä per yö ja lentoihin meni ennen koronaa yleensä vähän toista sataa/hlö. Tehtiin yleensä vähintään kolmen yön reissuja, jolloin 450 e kahdelta hengeltä oli aika lähellä totuutta. Ruoka kokataan usein apartmentissa, kaupungilla käydään kahviloissa ja oluella/viinillä, shoppailusta ei kumpikaan ole kiinnostunut. Sen sijaan retkiä ympäristöön tehdään, jos ollaan useampi päivä, joko vuokraamalla auto tai julkisilla.

Länsi-Euroopassa majoitukseen pitää laittaa hyvinkin satanen tai jopa kaksi lisää.

Voi niitä aikoja, kun oli parin kuukauden välein mahdollisuus käydä tutustumassa johonkin uuteen kaupunkiin. Ja joo, tiedän että nytkin voi matkustaa, mutta se ei vaan ole sama asia ennen kuin voi taas olla yhtä vapaasti kuin ennen.

eri

Vierailija
12/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kohteesta ja lennoista. Halvimmillaan oon käynyt Krakovassa, lennot 70€ meno-paluu ja majoitus kolmelta yöltä 65€. Mutta joku 500-600€ on semmoinen aika perushinta pitkälle viikonlopulle kahdelta hengeltä, sis lennot&majoitus.

Vierailija
13/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennot alle 200 euroa ja hotelli max 100 euroa yö. Katselisin hyviä alennuksia.

Vierailija
14/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohteesta tietenkin. Prahassa on käyty usein about 1000€, Pariisi sit otti sen 1700€, Monaco selkeästi enemmän. Espanjassa on käyty 700€oon, Riikassa 500€ oon. Oliskohan ylärajaa… Varmaan 3000€ olis maksimi, siihen rahaan menen sit mielummin Euroopan ulkopuolelle.

Vierailija
15/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä mennyt n. 350e/hlö, lennot +hotelli.

Viimeksi Kööpenhamina. Ja tuo siis kolmelta yöltä.

Vierailija
16/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi katsoisin jotain super tarjouksia ja valitsisin matkakohteen sen mukaan.

Vierailija
17/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kohteesta tietenkin. Prahassa on käyty usein about 1000€, Pariisi sit otti sen 1700€, Monaco selkeästi enemmän. Espanjassa on käyty 700€oon, Riikassa 500€ oon. Oliskohan ylärajaa… Varmaan 3000€ olis maksimi, siihen rahaan menen sit mielummin Euroopan ulkopuolelle.

Viikonlopun reissuun Euroopan ulkopuolelle?

Vierailija
18/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks entinen työkaveri harrasti lentomatkustamista ja lentokonebongausta, teki 3 yön reissun Japaniin. Sille se lento tietyllä konetyypillä oli tärkein, se määritti matkakohteen.

Vierailija
19/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan nolla euroa.Miksi haluaisin edes lähteä mihinkään?

Vierailija
20/23 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä niin sanonut, Euroopan ulkopuolelle kun pääsee tohon rahaan pidemmäksikin aikaa. Mutta pitkän vkonlopun olen Dubaissa ja Israelissa kyllä viettänyt, 6h lento nyt ei ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän