Mieheni haluaisi kokeilla toista miestä, en uskalla luvata
Pelkään että hän tykkäisi liikaa ja jättäisi minut siihen paikkaan. Meillä on lapsia ja rakastan miestäni. Onko tää ihan ok haave, ilman että tarvii pelätä mitään enempää?
Kommentit (39)
Bihappy kirjoitti:
Näistä joistakin vastauksista oli luettavissa sellaista painostusta, että pitäisi nyt keskittyä miehen halujen ymmärtämiseen ja paapomiseen, ettei hän nyt vain pahoita mieltään ja petä kostoksi.
Oikeasti, mitä helvattaa?
En kyllä teksteistä huomaa mitään painostusta, vaan yritin tuoda esiin kaikenlaisia näkökulmia. Asiat harvoin ovat musta valkoisia. Enkä tosiaan laita tällaiseen ketjuun vastaukseksi, että yök, jätä se sika.Sen kerran kun joku suomalainen mies saa suunsa auki ja puhuu noinkin intiimistä asiasta, niin en tosiaan sano, että takaisin kaappiin ja elämä jatkuu niinkuin ei olisi mitään koskaan tapahtunutkaan.
Ja kyllä, toisen halujen ja motiivien ymmärtämisestä on hyötyä. Paapomis näkökulmaa en ymmärrä lainkaan. Miksi pitäisi paapoa.
Pahoita mieltään ja petä kostoksi?
Oikeasti, yläasteikäisikö tässä ollaan.Ap myös pelkäsi, että mies ei enää kokemuksen jälkeen hänestä välitä, minkä vuoksi on erityisen tärkeä tuoda ilmi se, että seksuaalisuudessa omien rajojen tunteminen ja vartioiminen on tärkeää. Mihin tahansa ei pidä suostua vain siksi, että pelkää toisen lähtevän.
On varmasti ymmärrettävää, että ihminen kokee epävarmuutta,jos puoliso tuo tuollaisen asian esiin. Mutta silti on parempi mielestäni, että asia nousee esiin keskustelun kautta kuin niin, että aloittaja saa puolisonsa kiinni housut nilkoissa. Tai näin ainakin itse toivoisin, että mieluummin otetaan ensin puheeksi.
Mutta tässä ei olla pakottomassa aloittajaa seksuaaliseen tekoon. Mahdollisen seksuaaliseen teon suorittaja on hänen puolisonsa.
Aloittaja saa edelleen harjoittaa vain hetero rakkautta jos niikseen haluaa.Pitäisikö puolison vetää itsensä kaappiin seuraavaksi 50 vuodeksi jotta vaimolla ei tule pahamieli?
Jokaisella käsittääkseni on itsemääräämisoikeus tässä maassa.
Ja ihan vaan heittelin ideoita tossa, miten tota asiaa vois käsitellä. Ja millaista kontaktia se mies edes haluaa.
Turha meidän randomien on täällä näistä vääntää.
Jos mies on bi, niin ei se tarkoita sitä, että vaimo jäisi paitsioon.
Kaikki bi äijät mitä tunnen, jumaloi omia rouviaan. Ja tässähän me random vauva palstalaiset väännetään vaikkei edes tiedetä onko mies bi, homo vai mitä.
Joten chill.
Uskomatonta. Sinä siis todella et näe sitä
mahdollisuutta, että ihmiset voivat erota ja jatkaa omilla teillään, vaan naisen on sopeuduttava tilanteeseen.
Olen ikuisesti kiitollinen sille ystävälle jonka ensimmäinen kysymys mulle oli vastaavassa tilanteessa että miten sinä voit. Ja ohjasi heti keskustwlun miehen sijasta siihen mitä minä itse haluan toivon ja odotan. Ei myötäilemään miestä ja unohtamaan itseni kokonaan.
Epäterve riippuvuus on juuri sitä että mennään toisennehdoilla itsensä unohtaen. Bimies voi jatkaa omaan suuntaansa, ei kukaan pakota häntä kaappiin.
Bihappy kirjoitti:
Se on semmottis juttu, että painostamisestahan aloittaja ei ole maininnut sanallakaan.
Aloittajan mies on ottanut asian esiin ja aloittaja on asian suhteen epävarma.
Mistä se epävarmuus kumpuaa, sen tietää vain aloittaja itse.
Ensinnäkin ap:n miehen näkökulmasta, vaatii suurta rohkeutta ottaa tuollainen asia esiin.
Kyllä siinä on miehelläkin ollut tiukka paikka puhua tuollaisesta asiasta vaimolleen.Siinä voi miehellä käydä mielessä sellaisia kysymyksiä kuin:
Pitääköhän toi nainen mua ihan hirveänä?
Luuleeko se mua nyt homoksi?
Haluaakohan se erota?Kyllä siinä kuulkaa miehelläkin on monet asiat ja tunteet pinnassa. Vaatii kanttia ottaa tommonen asia puheeksi. Ja minusta reiluuden nimissä on hyvä, että otti.
Salailu on enemmän perseestä.Itselleni ei jäänyt aloituksesta sellaista kuvaa, että puoliso painostaisi aloittajaa hyväksymään asian.
Asia on otettu esiin ja siitä on syytä huolella keskustella.
Muutoinhan käy niin, että puoliso ei uskalla ottaa asioita esiin enää ollenkaan ja sitten alkaa mystiset ukkojen mökkireissut, poikien illanvietot, hirvipeijaiset ja ajoreissut (levari pysähdyksineen). Kaikkihan me ollaan kesän aikana saatu lukea näistä levareista.
Että onko se sitten parempi, että mitä ei silmät näe ja korvat kuule, niin sitä ei sydän sure.
Aikamoista uhkailua, ukkojen mökkireissut alkaa ja pettäminen jos ei suostu antamaan lupaa homosuhteisiin. Uskomatonta. Mun mies ei sentään tuollaisia uhkaillut. Pettäjä pettää ja valehtelee sitä enemmän mitä enemmän anteeksi annetaan. Kuinka naiiveja ohjeita voikaannolla.
Ap hyvä, pane lapset ja itsesi etusijalle. Pettämiseen ei tsrvitse suostua. Et varmaan epäröisikään, jos kohde olisi naapurin tiina jonka kanssa miehesi pyytäisi luoaa harrastaa sidontaleikkejä.
Jos asia tuli sulle yllätyksenä (että mies on bi) niin tilanteesta on vaikeampi toipua mutta kaikesta toipuu, tästäkin. Itse kävin pari vuotta twrapiassa kunnyllätys paljastui. Ei kannata pwitellä tilannetta löheisiltä, jos eroatte. Ei kannata siis valehdella eronnsyistä. Jos teille sopii avoinnsuhdeniin sekin vaatii paljon keskustelua.
Voi teitä höpönassuja.
Näitä juttuja, kun lukee muistuukin mieleen miksi jossain vaiheessa irtisanouduin naissuhteista ja siirryin miehiin.
Kun te akat vaan ootte niin hankalia. ❤️
Ei ole uhkailua todeta tosiasia eli se, että ukkomiehet panevat reissuillansa kundeja.
Näin on moni ukkomies tehnyt kautta aikojen, mutta ilmeisesti se tulee vielä nykyäänkin joillekin yllätyksenä.
Ja tiedoksi vain teille vaniljoisille umpiheteroille, että tiedän paljonkin pariskuntia joissa jompikumpi osapuoli on bi ja suhde voi hyvin. Toki jos asiasta ei ole alussa ollut puhetta, se on voinut laukaista kriisin suhteessa, mutta se kriisi on sitten selätetty. Toki varmasti niitäkin on jotka saman tien lähtevät ja se on minusta Harmillista.
Ilmeisesti aika moni palstan naisista unohtaa heti avioliitto valansa, niin myötä kuin vastoin käymisissä.
Että se on saatan* heti pillit pussiin. Kassit pakaten, muksut autoon ja menoksi. Jos suhteeseen tulee haasteita, niin se on karkuun vaan. Ei niitä kannata jäädä setvimään.
Näin mahdollisuuden hyvään tässäkin aloituksessa, koska aloittaja ei ollut pannut otsikoksi: mieheni ilmoitti olevansa bi ja minä jätin hänet
Mutta kuten sanottua turha näitä on täällä randomien spekuloida.
Rakkautta teille höpönassut❤️
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselee lupaa. Itse kävi panemassa salaa aina työpäivän jälkeen tai muilla reissuilla.
Tätä ketjua kun lukee, niin ymmärrän miksi.
Bihappy kirjoitti:
Voi teitä höpönassuja.
Näitä juttuja, kun lukee muistuukin mieleen miksi jossain vaiheessa irtisanouduin naissuhteista ja siirryin miehiin.
Kun te akat vaan ootte niin hankalia. ❤️Ei ole uhkailua todeta tosiasia eli se, että ukkomiehet panevat reissuillansa kundeja.
Näin on moni ukkomies tehnyt kautta aikojen, mutta ilmeisesti se tulee vielä nykyäänkin joillekin yllätyksenä.
Ja tiedoksi vain teille vaniljoisille umpiheteroille, että tiedän paljonkin pariskuntia joissa jompikumpi osapuoli on bi ja suhde voi hyvin. Toki jos asiasta ei ole alussa ollut puhetta, se on voinut laukaista kriisin suhteessa, mutta se kriisi on sitten selätetty. Toki varmasti niitäkin on jotka saman tien lähtevät ja se on minusta Harmillista.
Ilmeisesti aika moni palstan naisista unohtaa heti avioliitto valansa, niin myötä kuin vastoin käymisissä.
Että se on saatan* heti pillit pussiin. Kassit pakaten, muksut autoon ja menoksi. Jos suhteeseen tulee haasteita, niin se on karkuun vaan. Ei niitä kannata jäädä setvimään.
Näin mahdollisuuden hyvään tässäkin aloituksessa, koska aloittaja ei ollut pannut otsikoksi: mieheni ilmoitti olevansa bi ja minä jätin hänet
Mun mies ei ksokaan ollut ylimielinen, epäempaattinen eikä syytellyt minua tai naisia, hän onnhyvä mies ja isä ja arvostan häntä kaikessa muussa kuin siinä
Miten tämän asian hoiti.
Ja onneksi en tänne asiasta kirjoitellut vaan menin terapiaan. Siinä kunnoli kaksi kriisiä päällekkäin, pettäminen ja biseksuaalisuten liittyvän salaisuuden paljastuminen. Ystävät siinä kuitenkin pinnalla pitivät.
Meillä ihan sama tilanne. Haluaisin bi miehen mukaan kimppaan. Kerroin tästä fantasiasta ja vastaanotto oli ymmärtäväinen mutta toisaalta epileväinen. Arvaan ettei tule koskaan tapahtumaan vaikka kiiman yllättäessä vaimo siitä puhuukin mitä voisi tapahtua. Sopivan miehen löytäminen ja vaimon oikeasti rohkaistuminen tuskin tapahtuu mutta aina saa haaveilla. Strap toimii hyvin😉
Niin ja rakastan vaimoani. En koe että seksi muiden kanssa varsinkin kimpassa olisi mitenkään pois meidän hyvästä suhteesta.
"Ei ole uhkailua todeta tosiasia eli se, että ukkomiehet panevat reissuillansa kundeja.
Näin on moni ukkomies tehnyt kautta aikojen, mutta ilmeisesti se tulee vielä nykyäänkin joillekin yllätyksenä."
Nuo joihin kirjoittaja viittasi, ovat juurikin niitä bimiehiä, joiden olisi pitänyt etsiä jo se pääasiallinen kumppani kaltaistensa joukosta. Mies tai nainen, vaikka tämän kirjoittajan kaltainen "kaikkiruokainen" tapaus. Tässäkin tulee se väite esille, että kaikki ihmisistä toimisivat tai haluaisivat toimia noin. Mutta kun sille ei ole muuta perustetta kuin bi-porukoiden hokemat. Itsesuggestiota puhtaimmillaan.
Ei tuossa ole enää mitään jännittämistä. Homo se on!
Bihappy kirjoitti:
Olen bi nainen, hetero avioliitossa.
Minulla itselläni, ei nyt ole ollut tarvetta kokea fyysistä seksiä naisen kanssa.
Puolisollani tuskin olisi mitään sitä vastaan, mutta kuten sanottua, koen saavani puolisolta kaiken mitä tarvitsen.
Olen melko kinky ja mies tyydyttää sen puolen minussa niin hyvin, etten juuri nyt muuta kaipaa.Toki jos jossain vaiheessa elämää avautuisi mahdollisuus kimppakivaan, niin että kuvioon tulisi nainen kolmanneksi pyöräksi, niin mikä jottei. Olen itse kokenut kolmen kimpan ja haluaisin, että mieskin voisi tuollaisen ihanan kokemuksen saada.
Onko miehesi todella miehen tarpeessa vai vain penetroivan seksin tarpeessa?
Heterosuhteessakin voi harrastaa upeaa penetroivaa seksiä. Redtub* nimiseltä saitilta voi hakea hakusanalla : cosmicbroccoli
Videossa aivan ihana heteropariskunta harrastaa peggingiä. Niitä ja niiden puuhailua on ihana katsella.
Jos miehesi taas kaipaa miestä, miehen kosketusta, niin millaista kosketusta hän kaipaa?
Käsihoitoja puolin ja toisin, yhdessä toisen miehen kanssa masturboimista, suihinottoja puolin ja toisin, anaaliseksiä?
Jos miehesi rakastaa sinua, tahtoo kanssasi romantiikka ja intiimiä kanssa käymistä ja on sitoutunut sinuun ja suhteeseen kanssasi, niin kaatuisiko liittonne siihen, jos miehesi kävisi silloin tällöin jonkun miehen luona hoidettavana?
Toki asiallisena ihmisenä miehesi tietenkin huolehtisi turvallisuudesta ja käyttäisi kumia ja kävisi säännöllisesti testeissä, ettei vaarantaisi omaansa eikä sinun terveyttäsi.
Näistä asioista, omista epävarmuuksista, tunteista ja haluista on hyvä avoimesti ja asioiden oikeilla nimillä puhua.
Avoin dialogi on avain onneen.
No mitäpä jos, paljastuu, että mies onkin homo.
No sillehän sinä, enkä minä, eikä kukaan muukaan tässä maailmassa mahda mitään.
Ei olisi ensimmäinen kerta tässä maailman historiassa kun niin jollekin käy.
Silloin te voisitte valita asua yhdessä ja jakaa kasvatuskumppanuuden.
Tai erota. Se riippuu ihan teidän kahden kypsyydestä keskustella asioista.
Jos miehesi kaipaa vain satunnaista mies kontaktia silloin tällöin, niin siihen on nykypäivänä hyvät mahdollisuudet(cruising map).
Jutelkaa, jutelkaa ja jutelkaa. Teistä ei kumpikaan lue toistenne ajatuksia. Joten jutelkaa. Vaikka joku asia tuntuisi ihan vähäpätöiselta ja itsestään selvältä, niin sanokaa se ääneen toiselle.
Ja hei. Miksi ette ottaisi ihanaa miestä kolmanneksi pyöräksi?
Miehesi voisi panna sinua ja kolmaspyörä voisi samalla panna miestäsi.
Tai voitte yhdessä kolmannen osapuolen kanssa ottaa mieheltäsi suihin.
Mahdollisuudet ovat rajattomat. Keskustelkaa.
Iloa ja valoa syksyynne.
- WOW!! Ei tätä asiaa voisi paremmin sanoiksi pukea. En voisi olla kanssasi enempää samaa mieltä. Ja sori, oli pakko kirjoittaa, ei tähän pelkkä peukutus riittänyt!
Bihappy kirjoitti:
Voi teitä höpönassuja.
Kun te akat vaan ootte niin hankalia. ❤️Ei ole uhkailua todeta tosiasia eli se, että ukkomiehet panevat reissuillansa kundeja.
Sinä se olet niiin paljon parempi kuin muut naiset. Se tuli selväksi.
Aloittajan tilanne on aika haastava. Kuuntele tarkasti omia tuntemuksiasi asiassa ja lue vaikka muiden kokemuksia avoimesta suhteesta. Mitä sinä saat tuosta järjestelystä, vai onko roolisi vain sopeutua siihen mitä miehesi haluaa? Osaako miehesi kuunnella sinua ja pelkojasi, millainen on keskusteluyhteytenne?
Kuten jo sanottiin, niin minustakaan ei ole järkevää suostua johonkin asiaan sen takia, että pelkää jätetyksi tulemista, jos ei suostu. Sellainen kuulostaa suhteelta, missä ei ole hyvä olla, vaan on ehkä riippuvaisuutta, taloudellista tai henkistä ja ihan konkreettistakin, jos lapset ovat pieniä.
Minun Miestä Käy TOINEN MIES PANEMASSA SÄÄNÖLISETI JA MIEHESTÄN TUNTU HYVÄLTÄ
KUN SAA MUNA EIKÄ OLE MIES JÄTTÄNYT MINUA
Hirveän vaikea kysymys, itse en taivu nykyisessä suhteessa minkäänlaiseen avoimeen suhteeseen. Kerran ollaan kuitenkin kimppaa kokeiltu ja ihan tykättiin ja muutenkin meidän seksi on aika vapaamielistä ja kinkyä välillä. Mies pitää anaaliseksistä vastaanottavana osapuolena ja kerran sanoisin että kokee olevansa vähän bi-curious mutta ei haluaisi edes teoriassa mitään romanttista miehen kanssa. Vain kokea sen oikealla peniksellä penetroitumisen ehkä ja sekin niin että minä olisin siinä mukana. Meillä tää on sellanen keveä kiihottava keskustelu tai enemmänkin fantasia mitä välillä on mietitty mutta ei ole miehelle ainakaan vielä sellainen että innostuisi kokeilemaan oikeasti kun olen ehdottanut miespuolista kolmatta pyörää.
Mulle henk koht jos mies yksin menisi ja naisi toisen kanssa niin tuntisin tod näk mustasukkaisuutta ja huonoa fiilistä enkä haluasi ns lupaa siihen antaa. Lähes sama koskien mistä tai naista. Asiaa pitäisi toki miettiä uudelleen jos hän sitä alkaisi pyydellä.
N47
En jaksanut lukea koko settiä mutta jäin miettimään annatko itse ukollesi persereikä vai kieltäydytkö johtuukohan sen puutteesta
Parempi vieras ukko luin oman lapsen rectumi.et kerro miehesi kulttuuri taustaa mutta joissakin harhaisissa ihmisen leksimissä uskonnoissa sallitaan vauvan rectumiin yhtyminen
Mieheni on tapaillu jo useamman vuoden isokokoista bi miestä. Väliin tuo uros viettää meillä viikonloppuja ja minäkin saan nauttia hänen suuruudesta. Kaunista katseltavaa kun miehet touhuaa.
Mitä aktuaalista
Eli miehesi on bi?
Tämä kirjoittaja lähestyy asiaa pelkästään siitä olettamuksesta käsin, että jokainen hetero kykenee ja haluaa olla suhteessa sellaisen henkilön kanssa, jota vietti vetää kohti samaa sukupuolta. Bi kun on, ei suostu ymmärtämään sellaista mahdollisuutta että hetero voi haluta aidon heterosuhteen, eikä sitten mitään muuta. Ja sellaiseen ei kuulu ukolla harrastuksena levarilla jonkun taunon tumputtaminen, salassa tai luvan kanssa. Tuo nyt vain esimerkkinä, paljon muutakin tuntui tämä kirjoittaja olevan valmis ideoimaan. Jos on bi oikeutettu toteuttamaan itseään molempien sukupuolten (tai sitten vain samaa sukupuolta olevan) kanssa, niin ei sovi unohtaa heteron oikeuksia. Jos hetero haluaa puhtaasti heterosuhteen, ei hänen ole pakko tehdä myönnytyksiä kumppaninsa takia. Tietysti tähän päätökseen voi vaikuttaa monikin asia, esim. lapset. Mutta sitä pitäisi miettiä sen bi-kumppaninkin, ennen kuin heteron kanssa suhteeseen ryhtyy.