g: mitä teit illalla?
Mitä teit, missä ja kenen kanssa?
Laita ikä ja sukupuoli mukaan!
Kommentit (31)
Katsoin lapseni kanssa simpsonit-elokuvaa ja mentiin nukkumaan.
Saunottiin oikein pitkään miehen kanssa, koska lapsen isovanhemmat on kylässä niin ei tarvinut kytätä itkuhälytintä. Nukkumaan mennessä iski akuutti panetus ja hihiteltiin ja hipelöitiin peiton alla kuin teinit konsanaan. N29
Laitoin ruokaa, syötiin lasten kanssa, katsottiin telkkaria ja sitten lapset nukkumaan. Minä jäin ihmettelemään yksinäisyyttä taas kerran. Aikuisen seuran ikävä. N42.
Katsottiin miehen kans telkkua ja sit huomasin sitä. Tyydytettiin itsemme vierekkäin toisen katsoessa. N25
Tulin kotiin kaverilta, palstailin, söin (kanaa+bataattia, jäätelön), tinderöin, katoin parit iholla jaksot, kävin pari kertaa tupakalla, menin nukkumaan. N25.
Käytiin saunassa ja katsottiin leffa. Ollaan ihan normaali pariskunta, eikä mitään syrjäytyneitä.
Käytiin miehen kanssa pitkästä aikaa yhdessä juoksulenkillä, sen jälkeen ruuanlaittoa ja katseltiin yhdessä vain elämää tv:stä. Ennen nukkumaan menoa hierottiin vielä toistemme jalkoja, kun menivät lenkistä kipeäksi :)
T: n 24
Annoin esikoisen katsoa lastenohjelmia klo 19 asti perjantain kunniaksi. Sitten tyttö halusi opettaa mua piirtämään kissan ja hevosella ratsatavan tytön. Hoidin lasten iltatoimet ja pistin nukkumaan, viikkasin kuivat ja ripustin märät pyykit, keräsin vauvan lelut lattialta ja join teetä ja söin herkkuja sohvalla telkkaria katsellen. N25
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 09:35"]Tultiin kyläilemästä, laitettiin lapset nukkumaan ja katsottiin millenium-trilogiaa, nukahdettiin sohvalle ja herättiin aamulla kun 4v hiippaili alas.. :)
[/quote]
Niin itse olen N24