Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos toinen kuorsaa vieressä?

Vierailija
17.10.2014 |

Et mitään? Potkaiset tai tönäiset? Sanot että älä kuorsaa? Herätät hänet ja ilmoitat ettet pysty nukkumaan? Laitat korvatulpat ja toivot, että ne auttavat? Poistut sängystä? Vai jotain muuta kenties?

Itse kosketan varovasti tai sanon, että käänny, jos toinen on selällään. Joskus auttaa, mutta ei aina. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku tönäisy. Ollaan ihan normaali pariskunta, eikä mitään syrjäytyneitä.

Vierailija
22/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuorsaamiseen mikään. Laitan tulpat tai passitan miehen muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itsekin nukkumaan.

Vierailija
24/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 00:00"]Yleensä otan peiton ja tyynyn kainaloon ja siirryn sohvalle. Pikkutönimiset ei auta kuin nanosekunniksi. Sitten vielä laitan makuuhuoneen oven kiinni, sillä muutoin kuorsaus kuuluu olohuoneeseen asti :( Aika vaikeita tilanteita, kun olen NIIN herkkä- ja huonouninen itse.
[/quote]
Sama meillä. Tönimiset EI tos auta. Korvatulppia pidin neljä vuotta ja nyt on korvakäytävät paskana.

Vierailija
25/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin

Vierailija
26/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nukkunut jo monta vuotta sohvalla miehen kuorsaamisen takia. Vaikka ovi on kiinni, täytyy usein laittaa kuitenkin vielä korvatulpat.

Vierailija
27/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kärsitään myös. Vauvakin herättelee tarpeeksi niin sitten kun ei saa nukahdettua tuolta korinalta. MIKÄÄN ei auta. Kuorsauskisko ehkä, mutta mies oli vuosi sitten kasvojen murtuman takia leikkauksessa, joten ei toivoakaan että löytyisi valmiina sopivaa. Pitäisi teetättää, mutta maksaa satoja euroja.
Kaksion seinätkään ei riitä pitämään meteliä.
Niimpä laitan tulpat korvaan ja toivon että herään vauvan ensimmäisiin inahduksiin ennenkun on helvetti irti ja koko yö pilalla...
...katkera? -vähän.

Vierailija
28/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan kuorsaajan asentoa paremmaksi.

Vierailija
29/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka

Vierailija
30/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin kestää. Miesystävä korisee ja puhkuu korvaan aina. En ymmärrä miten voi ihminen läähättää edes sellaisella voimalla. Töniä ja herättää sitä ei saa, se suuttuu. Onneksi minä menen vasta aamuyöstä nukkumaan ja se herää viideltä jolloin saan sitten kunnolla nukuttua.

Vierailija
31/31 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden sohvalle nukkumaan. Aikani jaksoin tökkiä ja pyytää vaihtamaan asentoa, nyt menen suosiolla sohvalle ja nukun loppuyön siellä hyvin. 

Jos mies on flunssainen/maistellut alkoholia/stressissä, niin nukun suosiolla sohvalla, koska silloin takuulla kuorsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän