Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana rintojen "jäätyminen"

Vierailija
07.10.2014 |

Olen siis 21:llä viikolla raskaana. Minulla kipeytyy rinnat ihan älyttömästi ja tuntuu kuin ne "jäätyisi" esimerkiksi kun olen ulkona, pesen viileässä vedessä käsiä, juon kylmää vettä/mehua tai syön jätskiä. Johtuuko tämä tosiaan hormoneista vai mistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuota samaa viime syksynä ja talvena ollessani raskaana. Vaikka kerrastoja oli kuinka niin rinnat tuntuivat alati paljailta. Moni tuttu kertoikin käyttäneensä mm. lapasia rintsikoissa tai ylimääräistä kaulahuivia kiedottuna rintakehän ympärille... en kylläkään tiedä mistä johtuu!

Vierailija
2/5 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa raskaana ollessa samaa. Lämmitetty kaurapussi rinnoilla auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. T. Ap.

Vierailija
4/5 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta rinnoistasi nyt raskaana ja sitten imettäessä. Ne nimittäin sitten jäätyvät helpostikin. Eli kylmettyvät ja ovat alttiita tulehduksille. Hetken penkominen arkkupakastimella toi mätivän rintarintatulehduksen siskolleni. Onhan noita hurjia tarinoita palstoillakin kuultu. Itse ostin tissin lämmittimet rintsikoihin, eli villaiset rintsikkasuojat jne. Ehkä hysteeristäkin tuon siskon kokemuksen jälkeen.

Vierailija
5/5 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet esim. tuulisella säällä pihalla niin suojaa rinnat takin alla vielä huivilla, koita pitää lämpiminä sillä voi kehittyä rintatulehdukseksi.