Televisiossa ekonomisti Aki Kangasharju sanoi, että nyt on noususuhdanteessa töitä kaikille työhalukkaille.
Kommentit (79)
No onhan niitä työHALUKKAILLE. Mut ei kaikki oo halukkaita tekemään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En ole 53v akateemisena naisena päässyt mihinkään vaikka olen laittanut noin 200 hakemusta. Tämän Akin pitäisi alkaa kurittaa työnantajia jos eivät ota yli 50-vuotiaita töihin!
Sä kuulut eläkkeelle. Sun juna meni jo. Toki voit aina kouluttautua lähihoitajaksi.
Kaikille on, etenkin, jos suostuu ilmaistyöhön.
MÄ voin aloittaa heti huomenna vaikka lääkärinä. Oon tosin vain lähihoitaja mutta oon työskennellyt vuosia lääkäreiden seurassa, nähnyt heidän työskentelytapansa.
Ken ei työtä tee, ei hänen syömänkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan niitä työHALUKKAILLE. Mut ei kaikki oo halukkaita tekemään töitä.
Ja vielä vähemmän on niitä, jotka maksais kunnon palkkaa työntekijöilleen. 😏
Johan äijä vitsin murjaisi! Suomen työttömyysaste oli alimmillaan 1980-luvun lopussa, ja silloinkin työttömyysprosentti oli kolmen pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Johan äijä vitsin murjaisi! Suomen työttömyysaste oli alimmillaan 1980-luvun lopussa, ja silloinkin työttömyysprosentti oli kolmen pinnassa.
Itse asiassa se oli alimmillaan paljon aikaisemmin, 1960-luvun alkuvuosina.
Missä tää asuu? Jos joskus sattuu niille kulmille.
On joo. Tuttu joka on tehnyt varmaan reilut 30v töitä pääsi useiden työttömyysvuosien jälkeen kauppaan harjoittelemaan hyllyttämistä. 9€ päivä työttömyyspäivärahan päälle.
Melkoinen velikulta tämä Kangasharjun poju.
Vierailija kirjoitti:
Tuota Kangasharju paviaani pitäis vetää turpaan kun ei lopeta valehtelemista.
Sinua pitäisi vetää pataan ja hartaasti
Näitten paskojen pitäis oppia vastaamaan puheistaan. Jos on pokkaa puhua tuollaista paskaa pitäis olla valmis vastaamaan puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota Kangasharju paviaani pitäis vetää turpaan kun ei lopeta valehtelemista.
Sinua pitäisi vetää pataan ja hartaasti
Tule vetämään.
Eiköhän ainakin kierrätyskeskukseen pääse jokainen työhalukas työskentelemään niin että palkaksi saa peruspäivärahan.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001723485.html
(Kulttuurimme rikastuttajien työllisyystilanteesta.)
Vierailija kirjoitti:
On joo. Tuttu joka on tehnyt varmaan reilut 30v töitä pääsi useiden työttömyysvuosien jälkeen kauppaan harjoittelemaan hyllyttämistä. 9€ päivä työttömyyspäivärahan päälle.
Kaukana ovat ne päivät, jolloin käveltiin naapurifirmaan (jossa oli 5 mk/h isompi tuntipakka).
Ei ole. En ole 53v akateemisena naisena päässyt mihinkään vaikka olen laittanut noin 200 hakemusta. Tämän Akin pitäisi alkaa kurittaa työnantajia jos eivät ota yli 50-vuotiaita töihin!