Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako teidän ystävät syntymäpäivänä?

Vierailija
29.01.2025 |

Mulla on vaan muutama ystävä. He eivät muistaneet onnitella tänä vuonna vaikka ollaan tunnettu jopa vuosikymmeniä . Viime vuonna yksi onnitteli oikeana päivänä ja toinen pari päivää myöhemmin, kolmas ohimennen sivusi miksi ei muistanut... 

Onko siis tapana muistaa ystävien syntymäpäivät tai muut? Entä ystävänpäivä, juhlapyhät kuten joulu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synttärit muistetaan kun olen syntynyt uuden vuoden aattona. Itse en muista ystävien synttäreitä kun sattumalta jos joku mainitsee.

Vierailija
2/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi muistaa kenenkään synttäreitä? Jos haluat juhlia, lähetä kutsukortit ajoissa äläkä kyttää ja pahoita mieltäsi kun normaalit ihmiset arjen kiireissään unohtavat noin vähäpätöisen asian. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisten ihmisten pitäisi muistaa kenenkään synttäreitä? Jos haluat juhlia, lähetä kutsukortit ajoissa äläkä kyttää ja pahoita mieltäsi kun normaalit ihmiset arjen kiireissään unohtavat noin vähäpätöisen asian. 

Minä muistan läheisten ystävien syntymäpäivät, kun ne on puhelimen kalenterissa muistissa. 

Vierailija
4/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minä tässä juuri kysyinkin. Että muistaako. Ilmeisesti minulla on hyvä numeromuisti kun muistan ja onnittelen.  Toki ei ne myöskään ole mikään vähäpätöinen asia, varsinkin jos on esim sairautta ym mutta kiitos kun vastasit. Ja toki tarkoitan kysymyksellä  läheisiä ystäviä, en mitään työpaikkatuttavuuksia.

Vierailija
5/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo läheiset ystävät muistavat, kuten minäkin heidän syntymäpäivät. Niitä on joskus tullut juhlittua yhdessä. 

Vierailija
6/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistavat jotain mutta eivät ihan kaikkea

Vierailija
7/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista. En ole niin tärkeä/prioriteetti kenellekään että moinen yksityiskohta minusta painettaisiin muistiin.

Vierailija
8/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muista enkä minä heidän. Eikä muitakaan turhakepäiviä. Ei ole tarpeen 

Vierailija
9/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan läheisten ystävien syntymäpäivät, kun ne on puhelimen kalenterissa muistissa. 

Miksi? Muistatko myös läheisten ystäviesi pituuden, painon, kengännumeronsa ja kuppikoon?

Vierailija
10/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan ystäväni syntymäpäivän kun se on kaksi päivää omani jälkeen. Hän ei vielä 13 vuodessa ole opetellut muistamaan mun synttäriä 😂

Muistan sisareni ja äitini synttärit ja jopa jotain ala-asteen luokkatoverien. Aikuisiän tuttujen ja ystävien synttäreitä en.

Vierailija
11/12 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi synttäreitä pitäisi muistaa? Taas yksi vuosi lähempänä kuolemaa. 

Vierailija
12/12 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Joillekin muistaminen merkkipäivänä merkitsee enemmän ja toisille vähemmän. Itse muistan ystävien syntymäpäivät, mutta minulla on hyvä numeromuisti, usein taas moni ei muista minun enkä nyt ole siitä pahoittanut mieltäni. Ehkä se menettää vanhemmiten merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi