Inhottavaa käydä suihkussa, kun on niin kylmä!
Äähh! Meidän kylppäri on ihan jäätävä. Melkein mielummin olisin käymättä suihkussa vaan pakkohan se on...
Kommentit (8)
Olen luullut olevani ainoa, joka ei tykkää suihkussa käymisestä. Käyn kerran viikossa, hiuspuuteri pelastaa torstain ja perjantain, että kehtaa mennä töihin. Suihkussa on kylmä ja on rasittavaa pestä hiuksia. En tykkää.
Miksi ei ole lämmitystä? Meillä isännöitsijä ei suostunut lisäämään lämpöä. Kämpässä 20 astetta. Kaivoin irtopatterin kun palelen.
Lohduttavaa, että on kohtalotovereita! Luulin olevani ainoa. On vielä surkea vedenpaine suihkussa joten tärisen vesinoron alla kylmästä kuin Chihuahua.
Minä inhoan kanssa kylmää suihkussa ja siksi pesun jälkeen otan tosi kuuman suihkun, pistän asteittain kuumemmalle ja kuumemmalle ja kuvittelen olevani löylyssä:) Sen jälkeen pikaisesti kuivaus, ettei pisarat jäähdytä ihon pinnalla. Joskus oikein kovilla pakkasilla voin peseytyä lavuaarin ääressä; hiukset, kainalot, jalat.
Mä olen varmaan turtunut kun käyn joka ilta suihkussa, kylmästä viis. Ja vesilaskusta viis, pakko lorottaa kuumaa vettä pari minuuttia lopuksi ettei lämpö karkaa kropasta heti jotta saavaatteet päälle. VINKKI! Laita kylpytakki/yöpaita patterin päälle lämpeämään niin saat sen kuumana heti päälle :)
Meillä on lattialämmitys mutta koska mies säästää sähköä, lattia on kylmä.Olen myös ihan jäässä mutta onneks on suihkukaappi, höyrytän sen koska olen niin kuumassa suihkussa kuin voin. Sitten vain kylpytakki päälle ja föönaamaan pitkiä hiuksia ,aika äkkiä on kuuma. Ensi kesää odotellen.
"Kiva", etten ole ainoa kärsijä :D Meillä vielä on lattialämmitys, mutta siitä ei oikein ole hyötyä. Meidän saunassa on joku tukkimaton hormi tai mikä lie aukko josta sitten ihanasti tuulahtelee raikasta ulkoilmaa.
Taidankin tästä hipsiä pesulle :(
Ap
Tiiätkö mulla ihan sama!! Ihan kauhee mennä suihkuun kun muutenkin palelee ja kylppäri on kun jääkaappi:( mä annan vinkin että käy laittaa suihku valuu kuumalle pariks minuutiksi ennen kun meet sinne ni ei oo niin kylmä kun vesi on lämmittänyt kylppäriä:)
tsemppii sulle jatkoon mä kyllästyin ja teetin kesällä kylppärirempan lattialämmityksineen