YouTuben asema horjuu – kilpailija meni ohi tärkeissä luvuissa
https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000008249038.html
Kilpailija?
Youtubessa on laatusisältöä, katsoin viimeksi tunnin koosten retkeilystä Lapissa. Miten tämä "kilpailee" puolen minuutin teinihöperehtii-videoiden kanssa?
Kommentit (27)
Youtube unohti, että nykyihmisen keskittymiskyky on noin max 3 sekuntia.
Ja tuollaiset hömppäpalvelut pudottaa sitä edelleen.
Rutube on paras! Toivottavasti Rutubesta tulee maailman suurin ja johtava videopalvelu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni on alkanut youtubessa mainokset rasittaa. Koko aika vaan lisääntyy mainoksia.
Ei sellaista jaksa, kuin puolituntia maksimissaan.
Noin 10 minuutin biisin keskellekin youtube laittaa mainoksen. Vatuttavaa.Saa ne maksettua pois. Ei maksa edes tolkuttomasti.
En halua sen takia kuluttaa rahaa, joten olen vähentänyt youtuben käyttöä. En halua astua siihen ansaan, kun youtube tarkoituksella niitä mainoksia tyrkyttää, jotta toiset ostaisivat sen palvelun. Itse en halua ryhtyä moiseen.
Millä Youtuben pitäisi rahoittaa toimintansa, jos ei mainoksilla tai premiumilla?
Saa youtube tehdä mitä tahtoo, mutta liialla mainosten pommittamisella saa ainaskin minut karkotettua. Paremmin youtubea käytettäisiin, jos ei olisi liian rahan ahne. Tulisi sentään enemmän sitä palvelua käytettyä ilman noita joka hetkisiä mainoksia. Vähemmänkin voi olla enemmän 💰
Vierailija kirjoitti:
Youtube unohti, että nykyihmisen keskittymiskyky on noin max 3 sekuntia.
Ja tuollaiset hömppäpalvelut pudottaa sitä edelleen.
Tämä. Ihmiset tyhmenee massoittain. Iso osa noista TikTok videoista on a) huonosti tanssittuja/näyteltyjä b) haitallisia/vaarallisia c) myötähäpeää herättäviä. No onneksi ne kestää vain sekunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä kilpailijasta, mutta youtube ainakin on pilattu järjettömällä määrällä mainoksia. Juu, eikä tulisi mieleenkään maksaa amatöörimateriaalista.
Ei niitä ole pakko katsoa. Napautat vaan siitä "ohita mainos" "Skip..."jne
Itse en saa suurinta osaa mainoksista skipattua.
Lyhkäsissä mainoksissa se on omalla kohdallani evätty. Itselleni vielä joka videon väliin tulee kaksi mainosta ja joskus vielä kolmaskin mainos tulee. Tubettajien yli 10 min videoissa itselleni on tullut jopa kolme mainosta kesken videon, joten skippaus mahdollisuus ei kauheasti lievitä hermojen kiihtymistä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni on alkanut youtubessa mainokset rasittaa. Koko aika vaan lisääntyy mainoksia.
Ei sellaista jaksa, kuin puolituntia maksimissaan.
Noin 10 minuutin biisin keskellekin youtube laittaa mainoksen. Vatuttavaa.Saa ne maksettua pois. Ei maksa edes tolkuttomasti.
En halua sen takia kuluttaa rahaa, joten olen vähentänyt youtuben käyttöä. En halua astua siihen ansaan, kun youtube tarkoituksella niitä mainoksia tyrkyttää, jotta toiset ostaisivat sen palvelun. Itse en halua ryhtyä moiseen.
Millä Youtuben pitäisi rahoittaa toimintansa, jos ei mainoksilla tai premiumilla?
Ahneella on tunnettu loppu.
Jos on liikaa mainoksia, se karkottaa katsojia. Vähemmän mainoksia niin niitä voisi joskus jopa katsoa.
Onneksi tietyntyyppinen sisältö on tiktokissa.