ähh, säätö lähetti tekstarin,tulkitkaa!
Täs on bisnes meneil, call u later beib ;) jos et vastaa,call ne päk! Tai muute tulee...nokasta...."
Mitä hittoa? Suunnitelmamme oli siis nähdä vklopun aikaan, ja itse hän eilen sanoi että soitellaa. Nyt kokeilin soittaa ja ei vastannut,laittoi vaan tuon viestin. Ollaan sovittu ettei muita kumppaneita/säätöjä ole. Muutenkin mies on ollut outo jo jonkin aikaa.. Ja mitä tuo nokkahomma tuossa lopussa on? Ahistava kun ei tunne toista vielä kunnolla. :D
Kommentit (66)
Hyi, kuulostaa juntilta tai muuten tyhmältä.
Yhden tektarin perusteellako?^ -.-
Laita sille seuraava tekstari: Mitä helvettiä..?
No en kehtaa. Jospa odotan että soittaa itse. Ap
Hän säätää nyt jotain nokkaan vedettävää bisnestä, ja on ehkä nokannutkin jo jotain, kun ulosanti on hieman sekavaa?
Verta nokasta? Vetää sua turpaan? Onko joku juoppo/narkkari tai ihan vaan joku teini?
Jos soittaa, kysypä mitä toi nokka-juttu tarkoittaa ja tule kertomaan meillekin :)
Eikai se huume sieltä nokasta poispäin tule -_- eikä oo mikään semmonen, päinvastoin!:D ap
Se on Henkan kanssa tinkaamassa pleikkaria Penalta. Soittaa sulle, kun homma on valmis. Pyysi soittamaan takaisin tapauksessa, että et itse pysty vastaamaan. Jos et soita, ottaa senkan nenästä.
Kuulostaa ihan unelmavävyltä.
Laita takaisin viesti, että olisiko mahdollista saada selkokielisenä viesti, että edellinen ei mennyt jakeluun. Laitat perään, että soittelee kun on hyvä hetki, mutta ihmisten aikaan kiitos. Hymynaamaa vaan loppuun ja lähetät. Et vaikuta liian takiaiselta, etkä myöskään epätoivoiselta silloin.
Minä repeisin tuollaisesta viestistä. Minkä ikäinen mies mahtaa olla kyseessä? 14?
Tyyppi vaikuttaa tyhmältä nössö-jantterilta. Jokainen itseään kunnioittava nainen vaihtaisi tuossa vaiheessa parempaan säätöön.
Nyt alkaa säädön vaihtoviikot.
Juu, väkivallalla uhkailee jos et vastaa ja soita hälle takas. Ei ehkä älykkötyyppiä, ei jatkoon.
Varmaan jotkut rajut nuuska diilaus bisnekset....
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 19:36"]
Täs on bisnes meneil, call u later beib ;) jos et vastaa,call ne päk! Tai muute tulee...nokasta...." Mitä hittoa? Suunnitelmamme oli siis nähdä vklopun aikaan, ja itse hän eilen sanoi että soitellaa. Nyt kokeilin soittaa ja ei vastannut,laittoi vaan tuon viestin. Ollaan sovittu ettei muita kumppaneita/säätöjä ole. Muutenkin mies on ollut outo jo jonkin aikaa.. Ja mitä tuo nokkahomma tuossa lopussa on? Ahistava kun ei tunne toista vielä kunnolla. :D
[/quote]
mikä pelle se on? narkkari, roudari, muusikko, automekaanikko? amis?
Jos tuo säätö on päivänkään yli 18vuotias niin unohda. Mua kyllä hävettäis tollanen tyyli... No ehkä puree joihinkin elämän koulu muijiin.
Repesin, ei kai aikuinen mies tuollaisia lähettele?
On kyllä sen verran outoa tekstiä, että unohtaisin kyseisen tyypin.