G: Mitä lasissa?
Kommentit (582)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:44"]
Koti-ilta eikä lasia.
[/quote]
no miksi ei. perjantai!!!!!!
punkkua kaikillw
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:53"]
Lastensuojelussa varmaan oltaisiin kiinnostuneita monen äidin alkoholin käytöstä lapsiperheissä :)
[/quote]
Voi että sä oot nipo. Jos me mammat nyt lasi tai pari punkkua otetaan perjantai iltana niin sä oot heti kukkahattuilemassa. Tyypillinen suomalainen. Missä sun keski-eurooppalaisen juomakulttuurin tietämys?
Joo-o, mä oon ihan kauhee vanhempi kun teen tässä ruokaa 2-vuotiaalle parin viinilasin jälkeen. Huhhui!
Juon cavaa, syön suklaata ja katselen viltin alla Downton Abbeya. Pari edellistä perjantaita hurahtivat pikkujoulujen merkeissä, nyt on kiva ottaa iisisti kotona.
Mulla on teetä. Keskiviikon pikkujoulut on vieläkin liian tuoreessa muistissa - tai enempi se seuraava päivä siis! :) Huomenna tybyjen kanssa viikonlopuksi Tallinnaan, siellä tulee varmaan useampi viinilasi nautittua ruoan seurana.
Krapulaan mätän tässä pizzaa ja loiventavana menee olutta. Mies kävi just kaupassa ja toi lisää :)
Illalla saunaan ja pari näkäräistä :D
Kahvia ja vettä :) töihin yöllä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"]
Mulla on teetä. Keskiviikon pikkujoulut on vieläkin liian tuoreessa muistissa - tai enempi se seuraava päivä siis! :) Huomenna tybyjen kanssa viikonlopuksi Tallinnaan, siellä tulee varmaan useampi viinilasi nautittua ruoan seurana.
[/quote]
No kuka vittu järjestää pikkujouluja keskiviikkona?
Valkoviiniä. Kohta ajattelin sekoitella itselleni votkapaukun.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:15"]
Kuivaa granaattiomenasiideriä.
[/quote]
oho! minkä merkkistä? Mäki haluun! Mulla täs vaan perus omena siideri :D
Maitoa raakana. :D Aamulla on aikainen herätys, käyn vähän ostoksilla ja sitten lähdetään miehen kanssa ystävien luo päiväsaunabileisiin. Siellä lasissa onkin sitten ihan muut juomat...
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"]
[/quote]
No kuka vittu järjestää pikkujouluja keskiviikkona?
[/quote]
No mutta sehän tarkoitti useammalle meistä yhtä ylimääräistä viikkovapaata kun kukaan ei pystynyt töihin :D. Aika fiksu veto siis minun mielestäni :P
Juon vettä mutta pian löytyy lasista jotain ärhäkämpää;D
toisessa kahvia, toisessa vettä
Lastensuojelussa varmaan oltaisiin kiinnostuneita monen äidin alkoholin käytöstä lapsiperheissä :)