Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettämistä

Vierailija
06.11.2014 |

Hei!

Miehellä oli jäänyt facebook sivut auki ja huomasin siellä parin exän kuvat. Olis sitten ottanut nämä kaverikseen. Toiselle oli kirjoittanut että miten muistaa kuinka rakastui ensisilmäyksellä, mitä vaatetta oli ollut yllä ja kuinka ihana nainen on ja toiselle vähän samaan tyyliin kirjoitellut, kirjoittelivat kuinka kivaa olisi saada vanha porukka koolle ja muistella menneitä. En ole miehelle puhunut sen jälkeen, enkä puhu. Musta menneet on menneitä ja niitä ei kaivella esiin.

Olenko liian tiukkapipoinen, mielestäni tämän on pettämistä kun asista ei ole minulle puhuttu että kirjoitellaan exien kanssa..... 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se romanttista olla sen oman miehen ensirakkaus, mutta harvemmin sitä on. Meillä on menneisyyttemme ja hetkiä, jotka vaan jää elämään sekä hyvässä, että pahassa. Terveen itsetunnon omaava ei ole mustasukkainen toisen menneisyydessä.

Vierailija
2/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella meillä on noita oi niitä aikoja...varsinkin kun tulee tiettyyn ikään ja haikaileen sen nuoruuden perään, jolloin elämä oli ah niin ihanaa jne, kun nyt on vaan sitä harmaata perusarkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?!

Vierailija
4/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tosi väärin haluta muistella vanhoja eksien kanssa !

Vierailija
5/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se varmaan kenestäkään kivalta tunnu lukea tuollaista hehkutusta ja osoittaa mieheltä törppöyttä. Ei kuitenkaan ole mielestäni pettämistä sanan varsinaisessa merkityksessä. Herää toki kysymys, että onko noiden viestien tarkoitus herätellä suhde uudelleen henkiin?

Vierailija
6/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:02"]

[/quote]

Nyt vähän perusteluja, miksi?! Miksi entinen elämä on uhka nykyiselle?! 

Vierailija
7/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:03"]

Eihän se varmaan kenestäkään kivalta tunnu lukea tuollaista hehkutusta ja osoittaa mieheltä törppöyttä. Ei kuitenkaan ole mielestäni pettämistä sanan varsinaisessa merkityksessä. Herää toki kysymys, että onko noiden viestien tarkoitus herätellä suhde uudelleen henkiin?

[/quote]

Niin tai ihan vaan tavata porukka, jonka kanssa on kokenut paljon niitä nuoruuden hölmöilyä yms. Ja ap. jos mies tälläisestä kokonutumista puhuun niin mukaan vaan ei se entinen mikään peikko ole. Ja siihenkin lienee syyntä miksi on entinen.

Vierailija
8/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

Entiset on entisiä ja niiden kanssa ei tarvitse muistella yhteisiä hetkiä. Se on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan. Nimim. mun eksä puhui oman eksänsä kanssa mun naaman edessä siitä, kuinka tällä naisella oli jäänyt eksäni munakarva suuhun...

Vierailija
9/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:02"]

[/quote]

[/quote]

Entiset on entisiä ja niiden kanssa ei tarvitse muistella yhteisiä hetkiä. Se on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan. Nimim. mun eksä puhui oman eksänsä kanssa mun naaman edessä siitä, kuinka tällä naisella oli jäänyt eksäni munakarva suuhun...
[/quote]

Ja jos on tarve muistella eksää niin olkoot sitten sen kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään muistella eksien kanssa yhteisiä hetkiä

Vierailija
10/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:02"] Mun mielestä on tosi väärin haluta muistella vanhoja eksien kanssa ! [/quote] Nyt vähän perusteluja, miksi?! Miksi entinen elämä on uhka nykyiselle?!  [/quote] Entiset on entisiä ja niiden kanssa ei tarvitse muistella yhteisiä hetkiä. Se on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan. Nimim. mun eksä puhui oman eksänsä kanssa mun naaman edessä siitä, kuinka tällä naisella oli jäänyt eksäni munakarva suuhun... [/quote] Ja jos on tarve muistella eksää niin olkoot sitten sen kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään muistella eksien kanssa yhteisiä hetkiä

[/quote]

Ja historian tunnilla jos kerrotaan venäjänvallan ajasta, niin sitten pitää muuttaa venäjän kanssa takasin yhteen vai? Logiikka ohoi!

Vierailija
11/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:02"] Mun mielestä on tosi väärin haluta muistella vanhoja eksien kanssa ! [/quote] Nyt vähän perusteluja, miksi?! Miksi entinen elämä on uhka nykyiselle?!  [/quote] Entiset on entisiä ja niiden kanssa ei tarvitse muistella yhteisiä hetkiä. Se on loukkaavaa uutta kumppania kohtaan. Nimim. mun eksä puhui oman eksänsä kanssa mun naaman edessä siitä, kuinka tällä naisella oli jäänyt eksäni munakarva suuhun... [/quote] Ja jos on tarve muistella eksää niin olkoot sitten sen kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään muistella eksien kanssa yhteisiä hetkiä

[/quote]

Ja historian tunnilla jos kerrotaan venäjänvallan ajasta, niin sitten pitää muuttaa venäjän kanssa takasin yhteen vai? Logiikka ohoi!
[/quote]

Vihaan historiaa(kin) enkä edes tajua miksi sitä opetellaan. Nekin menneet ovat menneitä eikä niitä tarvitse muistella

Vierailija
12/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät tuollaisen ja etsit jonkun peräkammari mammanpoika Peran, jolla ei ole entisiä.

Vierailija
13/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, yleensä sitä tyydytään toiseksi parhaaseen, mutta sun mies joutuu tyytymään kolmanteen. Mieti oletko sen arvoinen.

Vierailija
14/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olen väleissä entisteni kanssa, mutta ei kyllä todellakaan muistella mitään rakastumisen hetkiä, saati panemisia! Jostain arkisista yhdessä koetuista saatetaan puhua silti, vaikka nykyinenkin olis mukana.

Vierailija
15/15 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä nyt sitten on; ap sun kanssahan se mies on, teidän on tulevaisuus ja tämä hetki. Mä en katsois sekuntiakaan ihmistä joka ei tajua menneisyyden merkitystä. Ihmisellä on elämänkaari, kokonainen tarina, joka alkaa jo edellisistä sukupolvista. Tarinaan kuuluvat kaikki tärkeät ihmiset vuosien varrelta. Et omista miestäsi, etkä tule omistamaan, olet yksi- todennäköisesti tärkeä- ihminen hänen tarinassaan, et ainoa. Elämässä tulee aikoja, kun on tarpeen katsella taaksepäin ja punnita nykyhetkeä myös. En osaa sanoin kuvata mitä mieltä olen tuollaisesta omistamisen halusta. haluat omistaa toiselta hänen elämäntarinansa ja deletoida sieltä pätkät jotka eivät sulle sovi. Tuollaisella kontrolloinnin tarpeella menetät fiksun miehen varmasti.