G: Mitä lasissa?
Kommentit (582)
Lasissa ihanaata punkkua. Minun sietäisi saada joku palkinto kun olen täällä joka perjantai kommentoimass ahkerasti kommentoimassa juominkejani. :)
Valkoviiniä yksin, istun partsilla tupakalla ja luen av:tä. T.wt-sinkku.
Kuuntelen arabiankielistä musaa ja juon kuoharia
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:06"] Mulla on teetä. Keskiviikon pikkujoulut on vieläkin liian tuoreessa muistissa - tai enempi se seuraava päivä siis! :) Huomenna tybyjen kanssa viikonlopuksi Tallinnaan, siellä tulee varmaan useampi viinilasi nautittua ruoan seurana. [/quote] No kuka vittu järjestää pikkujouluja keskiviikkona? [/quote] No mutta sehän tarkoitti useammalle meistä yhtä ylimääräistä viikkovapaata kun kukaan ei pystynyt töihin :D. Aika fiksu veto siis minun mielestäni :P
[/quote]
No joo sinänsä joo! Mutta aika jännä että tollain. Mikä ammatti mahtaa olla kyseessä että näin voi olla pois porukka krapulan takia?
[/quote]
Suunnittelutoimisto mutten tarkemmin rajaa alaa. Luulen kuitenkin että monilla kolkutteli siellä taustalla plussatunnit. Itsellänikin yli 30h ylitöitä eikä juuri nyt mitään dedistä niin elo ollut vähän rauhallisempaa :)
Rooibosteetä hunajalla. Kurkku kipeä ja huomenna pikkujoulut...
Kyllä tää tästä vielä iloksi muuttuu. Huomenna ei ole mitään lasissa vaan Koffia suoraan tölkistä vaan! Cheers mammat!
Juon italialaista Peroni olutta. Tyylikkäästi mutta varmasti.
Mustaherukkavuoksenmarjapihlajamyrttiraudanmäenkävynmarjakatajanneulasiemenhavupihkamännynmarjankohmelonroutikkaisen uutetta teehen sekoitettuna. Nam.
Mustaherukkavuoksenmarjapihlajamyrttiraudanmäenkävynmarjakatajanneulasiemenhavupihkamännynmarjankohmelonroutikkaisen uutetta teehen sekoitettuna. Nam.
Hyi siis mikä vitun roibos
Lasissa hyvää olutta
Juodaan tässä kossu kamppaari tuoremehu t. ellu ja anne
nosto.
lasissa vettä ettei huomenna krakke yllätä
Kotona luumurusinakiisseliä