G: Mitä lasissa?
Kommentit (582)
Pepsi Maxia löytyy lasista. Eli koti-ilta, sauna, yksi olut ja leffa. Ajoissa nukkumaan.
Miksi noin moni juo pepsiä. Pilaatte hampaanne! Sitten ihmetellään miksi suomalaisilla on paskat hampaat.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:19"]Miksi noin moni juo pepsiä. Pilaatte hampaanne! Sitten ihmetellään miksi suomalaisilla on paskat hampaat.
[/quote]
Eipä noissa hampaissa ole vielä vikaa ollut vaikka sillon tällön olen tuota juonutkin..
Yksin kotona. Mies lähti lasten kanssa anopin mökille viikonlopuksi, ihanaa!
Olen koko päivän siivonnut, neulonut ja asentanut muutamat jouluvalot.
Nyt istun kylpytakissa takapihalla, ihastelen jouluvaloja ja hörpin olutta. Kohta takaisin saunan lämpöön! :) Oon yksin ehkä kerran vuodessa, joten tästä täytyy ottaa ilo irti! Hauskaa lauantai-iltaa kaikille. :)
Olutta, lidlin nobelanderia. Yllättävän hyvää.
Valkkaria tääl kans <3 Ihanaa iltaa av mammat ja muut av:n vierailijat
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 16:22"]
Yksin kotona. Mies lähti lasten kanssa anopin mökille viikonlopuksi, ihanaa! Olen koko päivän siivonnut, neulonut ja asentanut muutamat jouluvalot. Nyt istun kylpytakissa takapihalla, ihastelen jouluvaloja ja hörpin olutta. Kohta takaisin saunan lämpöön! :) Oon yksin ehkä kerran vuodessa, joten tästä täytyy ottaa ilo irti! Hauskaa lauantai-iltaa kaikille. :)
[/quote]
Nauti! Rentouttavaa iltaa :)
Vettä, koti-ilta ja lapset kotona. Kohta saunaan, sinne kalja mukaan.
Vihreää teetä nuuskamuikkuskupissa, ja kevyt-Pepsiä lasissa. Tunnin päästä lähdetään keikalle (kunhan lapsenvahti tullut). Rauhallinen aikuisten ilta kuitenkin tiedossa... Ehkä yksillä tms. käydään keikan jälkeen.
Tuborgia. Koti-ilta tiedossa hyvässä seurassa - yksin! Pieni rauhan hetki kiireen keskellä. :)
Club Mate. Kohta skumppaa uuden työpaikan kunniaksi!
Mahtavan illalisen jälkeen kuppi tiukkaa espressoa ja likööriä. Pari palaa käsintehtyä suklaata. Kohta saunaan!
Aloitin viikonlopun olusilla ja näkäräisillä. Kohta vähän vinkkua. -Ahti
Joo täällää kans alkavan vklopun kunniaks siideriä ja valkkaria ois jääkaapiss :)
Jaaha, mammoilla alkaakin viikonloppu nykyään jo torstaina. Kippistä vaan, alko virtaa illasta toiseen
päärynä siiderii ::::D: