Työtön, miksi et hypi tasajalkaa?
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:39"]Oon niin köyhä että mulla on varaa vain yhteen jalkaan. Ei onnistu tasajalkahyppelyt ei.
[/quote]
No et varmasti, mullakin on varaa ja käyn töissä!! Te laiskat loiset saatte yhtä paljon/enemmän ilmaista rahaa eli MUN VERORAHOJA kuin minä saan nettona palkkaa!!!
[/quote]
Hyvä, voit siis antaa työpaikkasi minulle
[/quote]
No enkä voi, mistä minä sitten ylemmyydentunteeni kaavin???
Työtön, miksi et selvitä, kuka murhasi Kyllikki Saaren.
Niin ohis, mutta kiitos tästä ketjusta!! Mä nauran täällä kyyneleet silmissä tät ketjua :D ja sitten omaan kontribuutiooni:
Työtön, mikset myy sieluasi paholaiselle?
Työtön, miksi et käy vanhusten luona lukemassa Raamattua?
Miks pitäis. Mulle ja mun tytölle on kuussa tonni rahaa millä elää ihan mukavasti
Työtön, miksi et ala kengänkiillottajaksi?
Työtön, miksi et treenaa itseäsi huippukuntoon lenkkeilemällä, juoksemalla portaita, tekemällä punnerruksia ja lankkua yms. Kaikki ilmaista.
Työtön, miksi et siivoa yleisiä vessoja (ilmaiseksi)?
Työtön, miksi et mene porvareiden kotiin lapsille seuranarriksi?
Työtön, miksi et lähdevapaaehtoistyöhön ebola-alueelle?
Työtön, miksi et tuo iloa kaupunkisi yksinäisten elämään ja pelasta kaikkia kodittomia kissanpentuja?
Työtön, miksi et metsästä pienriistaa ansalangoilla?
Työtön, miksi et myy toista munuaistasi?
Työtön, miksi et ala turhaksi julkkikseksi?
Työtön, miksi et raaputa talosi asukkien autonikkunoita klo 5:15 aamulla?
Työtön, miksi et ala konsultiksi ja mene neuvomaan toisten työpaikoille miten ne työt pitäisi tehdä?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 21:41"]
Työtön, miksi et ala konsultiksi ja mene neuvomaan toisten työpaikoille miten ne työt pitäisi tehdä?
[/quote]
Huom. ilmaiseksi tietenkin.
Työtön, miksi et ole ratkaisemassa Higginssin bosonin mysteeriä, ja vailaisemassa pimeää ainetta?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 17:56"]
Työtön, miksi et ala paloautoksi
[/quote]
Tai paloauton sireeniksi? Talvipakkasilla on kiva istua paloauton päällä ja huutaa suoraa huutoa.
[/quote]
Niin juuri! Miksei tekisi tuollaista, jos vaihtoehtona on vain löhötä sohvalla päivät pitkät?