Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä komea ulkomaalainen lääkäri haluaa Tinderissä?

Vierailija
08.09.2021 |

Minua 10v nuorempi. Haluaa tavata kun tulee käymään Hgissä. No tietenkin seksi on yksi vaihtoehto ja sopisi minullekin, mutta en jotenkin usko että älyttömän komea nuorempi mies sitäkään haluaisi. Voiko olla joku rikollinen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Want you! Takaa päin!

Sama tyyppi?

Vierailija
22/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: Tämä komea lääkäri ei tiedä sinusta juuri mitään mutta on jo kertonut että voi tulla Suomeen sinua tapaamaan?

Ja uneksit että kohta jo pääset harrastamaan seksiä tämän komen lääkärin kanssa?

Herätys!

Koitappas googlata sen kuvat ja nimet yms. Veikkaan että kuvat ja nimet löytyy netistä. Sivustoista, jotka kertovat huijareista.

Ei vaan kertoi, että on tulossa Suomeen työn takia. Vihjasi, että ei ole niin vakavaa seuraa etsimässä.  Jos olisi joku rakkaushuijari, olisi ehkä nimenomaan hokenut että on minun takiani tulossa, olen erityinen jne...t. Ap

Ahaa. No onhan tässä sekin vaihtoehto ettei ole perinteisen nigerialaishuijari vaan reissumies. Tosin jos lääkärireissulle tulossa niin sittenhän osaa suomea hyvin, koska ei täällä mitään kielitaidottomia lääkäreitä työllistetä.

Jos on kunnon reissumies niin kohta kysyy että paljonko veloitat illasta. Ja tietty paljaalla pitää saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä huijareita oli jo 60-luvulla. Silloin haalittiin kirjeenvaihtokavereita.

Mulle osui saksaksi kirjoitteleva unkarilainen, joka lopulta halusi Suomeen.

Unkari oli silloin vielä eräänlainen itäblokin maa.

Minun olisi pitänyt sitoutua ottamaan hänet vastaan ja elättämään häntä.

Olin itse 16 v ja tyyppi oli muka 18 tai jotain.

Oman kylän postitäti oli tuttu ja lupasi käännyttää kaikki Unkarin kirjeet takaisin.

Onneksi ei ollut edes lankapuhelinta silloin😅

Nyt myöh olen googlannut sillä nimellä ja löytyi jo kuollut henkilö, joka oli n 20 v minua vanhempi ja hänellä oli mahd hyvät syyt haluta ns. länteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan