Kuinka monena päivänä/kk joudut syömään särkylääkettä?
Ja mihin vaivaan?
Mä judun syömään vain 1-2 päivänä kuukaudessa. Kovaan päänsärkyyn.
Onneksi ei sen useammin.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:23"]
Niveljuttuja minullakin. Olen ottanut joka aamu, nyt kokeilin olla ilman, neljäntenä amuna eli tänään oli pakko taas ottaa. Pronaxenia.
[/quote]
Ei yhtään. Kyllä meillä kaapissa niitä on. Ostan ne aina ulkomaan reissuilla .
Riippuu kuukaudesta. 28-31 päivänä.
En syö läheskään joka kk yhtään särkylääkettä, joskus satunnaisesti flunssaan tai johonkin muuhun vaivaan.
Ehkä kolmen kuukauden välein flunssaan muutaman tabun kuurin. Ennen jouduin syömään Buranaa kolme kertaa päivässä vajaan viikon verran 26 päivän välein, menkkakipuihin, mutta enpäs enää, kiitos hormonikierukan :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 23:25"]
Riippuu kuukaudesta. 28-31 päivänä.
[/quote]
Niin ja nivelreumaan.
Söin viimeksi toukokuussa kun viisaudenhammas poistettiin. Aika harvoin siis, muutaman kerran vuodessa varmaan vaihtelevan vaivaan.
Ennen jouduin 4-5 kertaa viikossa, nyt poskionteloiden leikkauksen jälkeen ehkä 1-3 kertaa kuussa. Jee!
Noin 4-5, ihan vaan kuukautiskipuihin.
Normaalisti 1-4 päivänä ja pahoina migreenikausina 5-12 päivänä (onneksi niitä on enää tosi harvoin)
Muutamana päivänä vuodessa flunssaan.
Purennasta johtuvaan lähes alituiseen pääkipuun otan särkylääkettä n.20krt/kk. Lääkkeinä Burana, Panadol ja Panacod (n.15krt/kk).
Toisinaan en yhtään, taas sit joskus vaikka kuinka monena päivänä. Riippuu ihan siitä ärhenteleekö selkä, tuleeko migreeni tai sattuuko jonnekin muualle. Vaikea sanoa.
2-4 kertaa vuodessa ehkä ja syynä yleensä tavalliset flunssat.
Ehkäpä 20 päivänä. Paras vointi on kyllä silloin, kun lääkitys on päällä ympäri vuorokauden, onnistuu laastarilääkityksellä. Selkä- ja nivelongelmat.
Melkein joka ilta. Minulla on psoriasis jalkapohjassa ja iho on auki ja kipeä, lisäksi vinhaa vauhtia kasvava uusi iho kutittaa.
Olen viimeksi ottanut Buranan 17-vuotiaana, eli 13 vuotta sitten.
On mulla kipuja ollut, mutta akupisteitä painelemalla esim. päänsärky lähtee minuutissa, niin ei tarvi turvautua pillereihin.
1-2 päivänä kuussa menkkakipuihin (mutta ei välttämättä aina tarvitse yhtään). Joskus hyvin harvoin (muutaman kerran vuodessa) johonkin muuhun,
reumaan, nivelrikkoon ja hermokipuihin joka hivatin päivä... okeillu olla ilman, muttei onnistu, menee toimintakyky täysin :(
Niveljuttuja minullakin. Olen ottanut joka aamu, nyt kokeilin olla ilman, neljäntenä amuna eli tänään oli pakko taas ottaa. Pronaxenia.