Saatteko te orgasmeja nukkuessanne?
Olen nyt syksyn aikana herännyt kolmesti orgasmiin, siis niin että saan sen seksiunessani ja myös oikeasti ja siihen sitten herään. Mikähän voisi aiheuttaa tällaisen hormonipuuskan, en muista että olisi tapahtunut koskaan ennen :O no ei auta valittaa, onhan tämä mielenkiintoista...
Kommentit (6)
Useinkin on käynyt noin. Yleensä silloin jos olen ollut pitkään saamatta orgasmia muuten, tai jos vaikka käyn erityisen kuumana johonkin ihmiseen. Kerran onnistuin jopa laukeamaan hereillä ollessani pelkän ajatuksen voimalla! Krapulalla saattoi olla osuutta asiaan, voimakkaan puute- ja kiimatilan lisäksi :)
Kyllä saan. Lisäksi ukko siivoaa unissaan. Valveilla pysyy visusti erossa imurista.
Joo saan joskus, herään vaan pimppi märkänä ja rentoutuneena. Aikamoista on tullut unissa harrastettua, ei kyllä kovin usein (harmi).
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:03"]
Useinkin on käynyt noin. Yleensä silloin jos olen ollut pitkään saamatta orgasmia muuten, tai jos vaikka käyn erityisen kuumana johonkin ihmiseen. Kerran onnistuin jopa laukeamaan hereillä ollessani pelkän ajatuksen voimalla! Krapulalla saattoi olla osuutta asiaan, voimakkaan puute- ja kiimatilan lisäksi :)
[/quote]
Multa onnistuu myös tuo ajatuksen voimalla laukeaminen, etenki menkkojen aikaan. Olen jopa kehittynyt aika hyväksi siinä :D
Muutamia kertoja unessa on onnistunut ja seuraa sellainen hieman raukea fiilis. Kun herää niin huomaan ettei seiso eikä ole edes touhutippoja tullut. Eli jokainen tavallaan. :) Teiniaikoinakaan en koskaan saanut ns. "märkiä unia". Mutta enpä ole sen ihmeemmin asiaa pohtinut. Orgasmit on aina plussaa elämän kurjuuteen.