Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksiössä asuminen teinin kanssa on HIRVEÄÄ. Toivottavasti löydetään pian uusi koti!

Vierailija
08.09.2021 |

Tuskin tarvitsee edes perustella. Yksi vessa ja suihku (kyllä, myös pojat voi peseytyä 20 minuuttia...), kummallakaan ei ole omaa tilaa rauhoittua raskaan päivän jälkeen (tai teini menee usein kavereilleen ja minä lenkille), teinirakas ei oikein halua kutsua meille kavereita kylään, minkä ymmärrän täysin. Ei varmasti halua hengata kavereiden kanssa äidin ollessa samassa huoneessa. Mullakaan ei ole mahdollista pyytää herraseuraa yöksi, vaikka yksi ihana onkin kiikarissa... Lisäksi näin tiivis asuminen aiheuttaa meille lähes joka päivä turhautumista: milloin toinen on tukkinut vessan kun toisella on kiire, milloin ärsyttää kun toinen haluaa katsoa telkkaria tai toinen haluaa mennä nukkumaan ja toinen valvoa. Tää on ihan hirveää etenkin lomilla ja viikonloppuisin kun mä teen vuorotyötä ja saatan joutua heräämään 5.30 töihin ja poika haluaisi nukkua. Tää on ihan kamalaa, mutta onneksi mun poika on noinkin sopeutuvainen. Itsehän en olisi viihtynyt teininä näin pienessä komerossa päivääkään oman äidin kanssa. Teini tarvitsee omaa rauhaa ja tunnen tästä JOKAIKINEN päivä huonoa omaatuntoa etten just nyt voi sitä pojalle tarjota. Rukoilen että löydettäisiin pian isompi koti, jossa olisi edes pojalle oma huone 🤞🏻

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ihan normaalia teinipojan elämässä.

Tämmöisen sairaan ja iljettävän käytöksen voi vanhemmat kieltää jos vain tahtoa löytyy. Tuon ikäisten nuorten tulee keskittyä koulunkäyntiin, hyvien numeroiden saamiseen eikä perversioihin. Missään kaupungilla ei ole mitään tarvetta hengata, varsinkin nykyisessä huume- ja väkivaltakulttuurissa. Valta takaisin vanhemmille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän