Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksiössä asuminen teinin kanssa on HIRVEÄÄ. Toivottavasti löydetään pian uusi koti!

Vierailija
08.09.2021 |

Tuskin tarvitsee edes perustella. Yksi vessa ja suihku (kyllä, myös pojat voi peseytyä 20 minuuttia...), kummallakaan ei ole omaa tilaa rauhoittua raskaan päivän jälkeen (tai teini menee usein kavereilleen ja minä lenkille), teinirakas ei oikein halua kutsua meille kavereita kylään, minkä ymmärrän täysin. Ei varmasti halua hengata kavereiden kanssa äidin ollessa samassa huoneessa. Mullakaan ei ole mahdollista pyytää herraseuraa yöksi, vaikka yksi ihana onkin kiikarissa... Lisäksi näin tiivis asuminen aiheuttaa meille lähes joka päivä turhautumista: milloin toinen on tukkinut vessan kun toisella on kiire, milloin ärsyttää kun toinen haluaa katsoa telkkaria tai toinen haluaa mennä nukkumaan ja toinen valvoa. Tää on ihan hirveää etenkin lomilla ja viikonloppuisin kun mä teen vuorotyötä ja saatan joutua heräämään 5.30 töihin ja poika haluaisi nukkua. Tää on ihan kamalaa, mutta onneksi mun poika on noinkin sopeutuvainen. Itsehän en olisi viihtynyt teininä näin pienessä komerossa päivääkään oman äidin kanssa. Teini tarvitsee omaa rauhaa ja tunnen tästä JOKAIKINEN päivä huonoa omaatuntoa etten just nyt voi sitä pojalle tarjota. Rukoilen että löydettäisiin pian isompi koti, jossa olisi edes pojalle oma huone 🤞🏻

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntisin teidät tekisin lasun. Tuo on lapsen emotionaalista kaltoinkohtelua.

En todellakaan avaa meidän tilannetta tässä yhtään, mutta sen teen selväksi että meidän elämänlaatu on nykyään huomattavasti parempi kuin mitä se oli vaikka 1,5v sitten. Vaikka kämppä on pieni, meillä on perusasiat hyvin elämässä. Älkää kysykö enempää, en halua avata asiaa enempää.

Hakkasko se teidät?

Näin mäkin rivien välistä päättelin... Kamalaa, jos näin. Halaus ap 💕

Vierailija
42/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap sun on pakko kertoo miks erositte, jää muuten vaivaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko muuttaa kiikarimiehen luokse?

Vierailija
44/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko muuttaa kiikarimiehen luokse?

Heh, meidän juttu on vasta niin alussa, että tämä ei ole vaihtoehto. Kaksioon muutetaan kunhan sopiva löydetään.

Vierailija
45/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntisin teidät tekisin lasun. Tuo on lapsen emotionaalista kaltoinkohtelua.

En todellakaan avaa meidän tilannetta tässä yhtään, mutta sen teen selväksi että meidän elämänlaatu on nykyään huomattavasti parempi kuin mitä se oli vaikka 1,5v sitten. Vaikka kämppä on pieni, meillä on perusasiat hyvin elämässä. Älkää kysykö enempää, en halua avata asiaa enempää.

Hakkasko se teidät?

Mä luulen että apn exä on alkkis. En tiedä miksi mutta vahva tunne tästä.

Vierailija
46/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Ullanlinnassa ainoot on niin kalliita ettei ole varaa kolmioon.

Ap

Aha, joku nokkela haluaa trollailla mun nimissä...

Ei asuta ullanlinnassa mutta Helsingissä kylläkin. Olen valmis vuokraamaan asunnon hieman kauempaakin, kunhan sopiva löytyy. Mulle ei ole niin sijainnilla väliä. Tällä hetkellä muut kriteerit menevät etusijalle.

Miten sä olet lapsesi teini-ikään asti asunut yksiössä ja vieläpä vuokralla? Vuokrakämpän saat kun vaan hankit. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi oma, jota vaan ei olisi saanut myytyä tai ei olisi varaa ostaa isompaa. Huoh, toivittavasti tää on provo.

Pässi. Lue ketju niin tiedät asian laidan.

Vierailija
47/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis kehtaa kutsua tapailemaasi miestä teille kylään tällä hetkellä?

Vierailija
48/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakkasko se teidät?

Alkoholisti?

Vierailija
49/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut pidempään kestänyt salasuhde johonkin ap:lle läheiseen henkilöön.

Vierailija
50/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei asuta ullanlinnassa mutta Helsingissä kylläkin. Olen valmis vuokraamaan asunnon hieman kauempaakin, kunhan sopiva löytyy. Mulle ei ole niin sijainnilla väliä. Tällä hetkellä muut kriteerit menevät etusijalle.

Miten sä olet lapsesi teini-ikään asti asunut yksiössä ja vieläpä vuokralla? Vuokrakämpän saat kun vaan hankit. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi oma, jota vaan ei olisi saanut myytyä tai ei olisi varaa ostaa isompaa. Huoh, toivittavasti tää on provo.

Kyllä mä luin sen, että eron jälkeen ei ollut varaa jne. Se ei poista sitä tosiasiaa, että ap on valinnut yksiön itselleen ja teinille ja elänyt 1,5 vuotta siinä. Pässi

Vierailija
51/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mä luin sen, että eron jälkeen ei ollut varaa jne. Se ei poista sitä tosiasiaa, että ap on valinnut yksiön itselleen ja teinille ja elänyt 1,5 vuotta siinä. Pässi

😂😂 Olit tykännyt omasta kommentistasi. Rassu!

Vierailija
52/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, myös pojat voi peseytyä 20 minuuttia...

Se ei peseydy, se runkkaa.

Vierailija
53/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä erillistä keittiötä? Jos on, niin mahtuisiko sinne toisen sänky? Vaikka sitten ei olisi pöytää, vaan pöytä olisi olohuoneessa siellä toisen makkarissa. Tämä voisi hieman auttaa siihen vuorotyöhön.

Ja ymmärrän, että tuntuu ahtaalta. Minusta tuntuu, että teinipojan kanssa on ahdasta vaikka meillä on kummallakin oma makuuhuone, yhteinen olohuone ja keittiö. 

Vierailija
54/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Ihan normaalia teinipojan elämässä.

Vierailija
55/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
56/61 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakkasko se teidät?

Nää syyt ei kuulu meille pätkääkään...

Vierailija
57/61 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muuallakaan tuo teini voisi runkata?

Vierailija
58/61 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah onneksi en ole köyhä. Meillä 300 neliöinen talo ja jokaiselle oma huone. Ah tätä tilantuntua...

Miksi olet tuollainen jos kerran asiat on hyvin?

Vierailija
59/61 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi he eivät voisi olla toisella vanhemmalla, jos et voi tarjota vielä isompaa kotia. Kuntakin varmaan järjestäisi väliaikaisesti isomman asunnon, jos haet asuntoa kaavakkeella. Ellet asu Helsingissä.

Tähän on syynsä, jota en tässä avaa.

Kaikkia vanhempia ei kiinnosta ottaa sitä lastaan, edes muutamaksi päiväksi kuukaudessa

Vierailija
60/61 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mahduttaisiin asumaan yksiöön,koska me nukutaan samassa sängyssä tytön kanssa ja kyllä hän on teini. Pelkää nukkua yksin. On erityisnuori. Oma huone on hänellä,hengailee siellä toki päivisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän