Mitä Tori Spellingille on tapahtunut?
Ei tunnista enää samaksi ulkoisesti: https://www.is.fi/viihde/art-2000008245036.html
Eilen meinasi happi loppua ja shokki kun mietti mitä plastiikkakirurgisia operaatioita on voinut käydä läpi, ihan erilaiset kasvot. Entä kroppa.
Kommentit (30)
Hänhän taisi saada nenäleikkauksen 16-vuotissynttärilahjaksi. Äiti näkyy myös leikkauttaneen omansa melkein näkymättömiin.
Toriparka on esimerkki siitä, että edes rahalla ei aina saa sitä, mitä haluaa. Mitä enemmän kasvoilleen teettää, sitä enemmän persoonallisuus häviää ja sitä lähemmäksi muuttuu jotain geneeristä hollywoodhirviötä. Mutta paparazzeja kiinnostaa, ja muutaman vuoden kuluttua ovat otsikoissa Torin kuvankauniit tyttäret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta sen näkee, että jos tilaa plastiikkakirurgilta korkeat poskipäät, näyttää muoviselta nukelta. Suoraan 60-luvulta.
Eli siis olisiko alunperin ollut niin, ettei korkeita poskipäitä ollut nuoruuden kuvissa, ne tehtiin plastiikkakirurgialla myöhemmin ja nyt poistettiin taas.. ehkä liikaa? Vai mikä lienee.
Hänellä ei siis ole korkeita poskipäitä? Mä en edelleenkään tiedä millaiset ne on. Kenellä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta sen näkee, että jos tilaa plastiikkakirurgilta korkeat poskipäät, näyttää muoviselta nukelta. Suoraan 60-luvulta.
Eli siis olisiko alunperin ollut niin, ettei korkeita poskipäitä ollut nuoruuden kuvissa, ne tehtiin plastiikkakirurgialla myöhemmin ja nyt poistettiin taas.. ehkä liikaa? Vai mikä lienee.
Hänellä ei siis ole korkeita poskipäitä? Mä en edelleenkään tiedä millaiset ne on. Kenellä on?
No vaikka Scarlett Johanssonilla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea saada selvää kuvista. Toisaalta näyttää että poskipäät olisi olleet alunperin kunnolliset, mutta jos ei hymyile, ne eivät näy samoin.
Symppaan jotenkin Toria. Kuulun itsekin ns. geeniloton häviäjiin. Olen aina ollut kaikkia kavereitani rumempi, ja joutunut tottumaan siihen, että saan osakseni vähemmän kiinnostusta ja jopa huonoa kohtelua. Pidän itsestäni huolta, mutta en voi mitään epäsymmetrisille kasvonpiirteilleni, kuten isolle nenälle, litteille poskille ja pienelle leualle.
Työkuvioissa huomattavasti vähemmän kokeneet mutta paremman näköiset saavat tilaisuuksia ja kunnioitusta jota minä en saa edes kovalla työllä. Asenne auttaa hiukan, mutta sekään ei tee ihmeitä tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Tuntuu kuitenkin epäreilulta, että en voi mitenkään saavuttaa samaa menestystä kuin minua fyysisesti viehättävämmät ihmiset, ja joudun tekemään paljon enemmän työtä avatakseni ovia jotka muille avautuvat helposti.
Jos minulla olisi rahaa, en tekisi kuitenkaan yhtä radikaaleja muutoksia kuin Tori.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Jo vuosia sitten, aina kun halusin ihmetellä itsekseni mielestäni maailman rumimpia ihmisiä, katselin Tori Spellingin kuvia. Aivan, kuten Vickanillakin, niin kammottava leukaluu ja pienet silmät.
Nyt tietysti Tori S, muuttui vieläkin rumemmaksi, mutta oma valintansa. Outo maku.
Joo, hankala kuvitella kaameampaa kasvonpiirrettä naisella kuin tuo mainitsemasi iso leuka. Sitä ei vissiin ole kovin helppo leikatakaan. Juuri esim Ruotsin Vickan, ihan järkyttävä leuka verrattuna sievään siskoonsa. Todella maskuliininen ja kolho piirre.
Olin aikoinaan sitä mieltä, että Tori on ruma. Nyt kun katson sen nuoruudenkuvia niin sehän on ollut ihan soma ja raikas, persoonallinen. Siis raikas vaikka niillä on takuulla ollut pakkelia naamassa Beverly Hillsissä niin, että on pölissyt.
Kaikki me vanhetaan, minä toistaiseksi ilman kirurgin apuja kun ei ole sitä ylimääräistä rahaa.
Tori Spelling on ruma. Peri huonot geenit isältään. No eipä sen äitikään mikään kaunotar ole. Rahaa on mutta ei kauneutta. Kaikkea ei voi saada.
Photoshop :D verratkaapa kuvia keskenään. Tottakai käynyt veitsen alla/ottanut täyteaineita sen lisäksi.
https://preview.redd.it/3sqm2d925yl71.jpg?width=640&crop=smart&auto=web…