Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvan ottaa mukaan...

Vierailija
17.10.2014 |

Peruskouluun tai lukioon? Esim. jos synnyttäisi vaikka kahdeksannen luokan alussa ja menisi sitten normaalisti vuoden päästä kouluun, välivuoden jälkeen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän myöhässä oot 20, koska oon jo raskaana, siksihän kyselin koko asiaa. Ja mä voin luvata että tuun vielä tekemään monta räkää roiskuvaa (ei vittu mikä sana) lasta vaan sun kiusaks. Eiku, hei niistähän EI TULE räkää roiskuvia hemmoteltuja kiljukaula kakaroita, toisinku sun kakaras. Vittu heräisit ihan oikeesti.

AP

Vierailija
2/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:21"]No vähän myöhässä oot 20, koska oon jo raskaana, siksihän kyselin koko asiaa. Ja mä voin luvata että tuun vielä tekemään monta räkää roiskuvaa (ei vittu mikä sana) lasta vaan sun kiusaks. Eiku, hei niistähän EI TULE räkää roiskuvia hemmoteltuja kiljukaula kakaroita, toisinku sun kakaras. Vittu heräisit ihan oikeesti.

AP
[/quote]

Aww, teiniangsti <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:21"]

No vähän myöhässä oot 20, koska oon jo raskaana, siksihän kyselin koko asiaa. Ja mä voin luvata että tuun vielä tekemään monta räkää roiskuvaa (ei vittu mikä sana) lasta vaan sun kiusaks. Eiku, hei niistähän EI TULE räkää roiskuvia hemmoteltuja kiljukaula kakaroita, toisinku sun kakaras. Vittu heräisit ihan oikeesti.

AP

[/quote]

Niistä todennäköisesti tulee äitinsä kaltaisia aivokapasiteetiltaan ameebaa vastaavia teinilutkia jotka eivät ehkäisyä osaa käyttää ja saavat vahinkopentuja yhteiskunnan eläteiksi.

Vierailija
4/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 18:21"]No vähän myöhässä oot 20, koska oon jo raskaana, siksihän kyselin koko asiaa. Ja mä voin luvata että tuun vielä tekemään monta räkää roiskuvaa (ei vittu mikä sana) lasta vaan sun kiusaks. Eiku, hei niistähän EI TULE räkää roiskuvia hemmoteltuja kiljukaula kakaroita, toisinku sun kakaras. Vittu heräisit ihan oikeesti.

AP
[/quote]
Toivottavasti olet provo :D tajuathan, että lapsestasi tulee juuri sellainen jos et ala itse kasvaa ja vähän nopeasti? Tuo tekstisi on lähes normaalia teinilapsen noloa uhonsekaista angstia, mutta tulevalta äidiltä ihan hiton pelottavaa tekstiä. Ei kai kukaan tosissaan käytä tuollaista kieltä ja ole noin lapsellinen, jos aikoo lähikuukausina kasvattaa toista ihmistä?
T. Myös "nuori" (parikymppinen) äiti

Vierailija
5/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Jos se nukkuisi siinä kopassaan/sylissä kun samalla opiskelisi?

AP

Vierailija
7/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita opiskelijoilla luennoilla mukana.

Vierailija
8/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vastaus kertoikin aika paljon. Please, älä tee kakaroita. Noita kaltaisiesi tenavia räkä roiskuen huutaa jo aivan tarpeeksi kauppakeskuksien käytävillä. Opiskele mieluummin.

Vierailija
9/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu

Vierailija
10/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:08"]Miksi ei? Jos se nukkuisi siinä kopassaan/sylissä kun samalla opiskelisi?

AP
[/quote]

Mites sitten kun vauva rupee huutamaan ja häiritsee muiden opiskelua? Toivottavasti tämä on vaan hypoteettinen kysymys.

Vierailija
11/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:08"]

Miksi ei? Jos se nukkuisi siinä kopassaan/sylissä kun samalla opiskelisi? AP

[/quote]

Paino sanalla JOS.

Vierailija
12/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Se taitaa olla ihan vaan legendaa, et pienet vauvat vaan syö ja nukkuu! Tai voihan niitä poikkeuksiakin olla..

Vierailija
13/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ei voi töihinkään ottaa. Koulu on sinun työtäsi.

Vierailija
14/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva nukkui ja söi ekan kuukauden. Seuraavat kaksi kiljui naama väärällään, oli pari viikkoa kuin herran enkeli ja taas kuukauden oli kuin pistetty sika. Nyt puolivuotiaana on yksi ilopilleri, oikea naantalin aurinko ja sosiaalinen kuin mikä eli sen puolesta voisikin olla koulussa mukana, kun ei mölise tai marise. Mutta harmi vaan nyt se osaa liikkua, eli pitäisi koko ajan vahtia eli sen puolesta ei onnistuisi vaikka tahtoisinkin.

Vierailija
15/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi. Siellä varmasti joku haluaa opiskelurauhaakin.

Vierailija
16/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivähoitopaikka täytyy hommata siinä vaiheessa kun itse menee kouluun, jossa on läsnäolopakko.

Iltalukion puolella sitten ehkävoi lukiosta riippuen opiskella enemmän verkkokursseilla etänä.

Vierailija
17/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuoden ikäinen? Haluan tulla katsomaan kun sinä ja luokkakaverisi keskitytte integraalilaskentaan samalla kun taapero vipeltää kohti käytävää, kiipeilee, tunkee kaiken mahdollisen suuhunsa, ja saa itkupotkuraivarit kun häntä näistä kielletään.

Vierailija
18/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä äitiysloma ja päivähoito on keksittykään? Lapset vaan mukaan kouluun ja töihin, jos ne kerran siinä sivussa menee.

Vierailija
19/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei nukkuisi. Joten ei voi ottaa. Eikä ole suositeltavaa hankkia lastakaan, jos on noin pihalla lapsen kehityksestä, 1v lapsi ei nuku tuntikausia putkeen.

Vierailija
20/23 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:05"]

Peruskouluun tai lukioon? Esim. jos synnyttäisi vaikka kahdeksannen luokan alussa ja menisi sitten normaalisti vuoden päästä kouluun, välivuoden jälkeen?

[/quote]

Onko kahdeksasluokkalaiselle edes karvat kasvaneet...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan