Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuuko naisen halut 40v iän jälkeen?

M45
08.09.2021 |

Olen ollut kauan vaimoni kanssa. Tapasimme parikymppisinä ja nyt olemme 45v kumpikin.
Alussa seksi oli upeaa ja vaimo oli todellinen munahaukka. Mietin tyytyväisenä että nyt nappasi halukas nainen ja loppuelämä on erotiikantäyteistä.
Miten väärässä olinkaan. Jossain 35-40v iässä vaimoni halut alkoivat hiipua ja hiipua.
Nyt on tultu siihen ettei vaimo koske minuun eikä tee mitään aloitteita.
Kriisin paikka. Omat halut ennallaan.
Nyt ymmärrän miksi jotkut eroavat pitkän liiton jälkeen.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisten halut hyytyy hyvin nopeasti parisuhteen alun jälkeen ja on täysin normaalia.

Vierailija
2/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisten halut hyytyy hyvin nopeasti parisuhteen alun jälkeen ja on täysin normaalia.

Ja millähän tuota perustelisit? Aika löysää provoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, ja menopausdin jälkeen kiihtyy, koska ei huolta raskaudesta.

Ongelma usein miehessä, huonolaatuinen, pikapanoseksi ei kiinnosta naista, pitää olla henkistä tyydytystä myös!

Mites sun rakastelutaidot? Ei siis panotaidot. Kaksi aivan eri asiaa!

Vierailija
4/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä iässä halut lisääntyvät naisilla. Ehkä hän on kyllästynyt seksiinne tai kasvanut siinä niin, ettei enää saa, mitä oikeasti haluaisi. Tai sitten suhteenne on muuten huonontunut ja se heijastuu seksiin. Ja vähintäänkin teistä on varmasti tullut sisko ja veli, eikä rakastaja ja rakastajatar. Voi olla, että hän haluaisi nykyään vierasta. Naiset kyllästyvät samaan mieheen nopeammin kuin miehet samaan naiseen, vaikka miehet muuta kuvittelevatkin.

N50

Vierailija
5/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa koska tuossa iässä on naisten seksuaalisuuden huippu. Halukkaimmillaan siinä nelikymppisinä.

Vierailija
6/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, ja menopausdin jälkeen kiihtyy, koska ei huolta raskaudesta.

Ongelma usein miehessä, huonolaatuinen, pikapanoseksi ei kiinnosta naista, pitää olla henkistä tyydytystä myös!

Mites sun rakastelutaidot? Ei siis panotaidot. Kaksi aivan eri asiaa!

Ou yes!! Hyvin kiteytetty!

Vierailija
7/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ole halut niin korkealla, ja seksi NIIIIIN upeeta. Myös mies samaa mieltä. Ei lapset vaivaa, ja aikaakin on. Ah!

Vierailija
8/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni on myös että 40+ nainen on kiihkeimillään ja parhaimillaan seksin suhteen. M60

Vierailija
9/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on täysin turha syyllistää.

Minä olen se aktiivinen. Se joka ehdottaa, tekee aloitteita, hieroo jne.

Vaimo ei suostu juuri mihinkään.

Olen kyllä muualtakin kuullut nimenomaan haluttomista naisista. Miehistä vähemmän.

Ap

Vierailija
10/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on alut huipussaan, tällä naisella. Ei tarvii haaroja miehen aukoa, ai saakeli. Missä ne haluttomat naiset on ei tää ainakaan.!

Vierailija
11/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on täysin turha syyllistää.

Minä olen se aktiivinen. Se joka ehdottaa, tekee aloitteita, hieroo jne.

Vaimo ei suostu juuri mihinkään.

Olen kyllä muualtakin kuullut nimenomaan haluttomista naisista. Miehistä vähemmän.

Ap

Se että ehdottaa seksiä ja hieroo hartioita välillä, ei tee miestä hyväksi seksissä.

Hartioiden hieronta on kivaa, muttei seksiin liittyvää. Ehdottaa osaa surkeimmista surkeinkin rakastaja.

Vierailija
12/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kunnolla alkoi! Lapset sen verra isoja, ettei arki ole enää niin hektistä ja saa olla muutakin kuin äitiäiti! Saa olla Nainen!

Vierailija
13/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosta on tullut paljon estottomampi 40 kympin jälkeen. Toki on vaihteluakin, mutta tänäänkin veti housut alas ja istui syliin ratsastamaan.

Vierailija
14/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluni eivät ole kadonneet mihinkään mutta minusta on tullut vaativampi. En kiihotu enää mistään pikapanoista tai kaksimielisestä läpänheitosta. Takapuolen puristelusta nyt puhumattakaan. Jotta sytyn, miehen pitää mm. osata suudella, ottaa oikeista kohdista kiinni, osata lukea fyysistä olemustani. Miehen pitää kiinnstaa minua myös henkisellä tasolla (fyysistä tasoa siis unohtamatta, olen itse huolehtinut itsestäni).

Tällaiseen törmää yllättävän harvoin. Laitoin itse vähän aikaa sitten kiertoon miehen, joka on varmasti monessakin mielessä monen naisen päiväuni mutta rakastella ei tämä henkilö osanut. Eikä osannut edes panna siitä huolimatta, että niin kuvittelee. Ja naisiakin on riittänyt. Jostakin syystä kukaan ei ole jäänyt pidemmäksi aikaa.

n42

Vierailija
15/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluni eivät ole kadonneet mihinkään mutta minusta on tullut vaativampi. En kiihotu enää mistään pikapanoista tai kaksimielisestä läpänheitosta. Takapuolen puristelusta nyt puhumattakaan. Jotta sytyn, miehen pitää mm. osata suudella, ottaa oikeista kohdista kiinni, osata lukea fyysistä olemustani. Miehen pitää kiinnstaa minua myös henkisellä tasolla (fyysistä tasoa siis unohtamatta, olen itse huolehtinut itsestäni).

Tällaiseen törmää yllättävän harvoin. Laitoin itse vähän aikaa sitten kiertoon miehen, joka on varmasti monessakin mielessä monen naisen päiväuni mutta rakastella ei tämä henkilö osanut. Eikä osannut edes panna siitä huolimatta, että niin kuvittelee. Ja naisiakin on riittänyt. Jostakin syystä kukaan ei ole jäänyt pidemmäksi aikaa.

n42

Näitä miehiä riittää!

Vierailija
16/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen tarina, kuin ap:llä, iätkin tärmää. Meillä ei todellakaan ole kyse siitä etten huomioisi naista. Vaimo on esim sitä mieltä, että teen orgasmin hänelle aivan loistavasti. Hän ei kuitenkaan halua kiihottua kuin max kaksi kertaa kuussa. Häntä sytyttää selkeästi, jos hän kulee joltain muulta mieheltä positiivisia kommentteja omasta ulkonäöstään. Niimpä ajattelin hankkia meille kummallekin kokemuksia vieraista. Sitä on aikaisemmin kokeiltu hyvin tuloksin.

Vierailija
17/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon halut loppuivat suunnilleen 28-vuotiaana. Kun itsellä tuli 41 mittariin en jaksanut sitä enää ja muutin pois. Sen jälkeen on seuraa löytynyt yllin kyllin, mutta vakituisen suhteen löytäminen on vaikeaa. Tiedä sitten kumpi on parempi.

Vierailija
18/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 42👍 ois kiva kokeilla

Vierailija
19/85 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta vaikuttaa siltä, että halut hiipuu. En tiedä johtuuko iästä. Sanotaanko näin, että ennen lapsia suunnilleen kaikki kävi seksin suhteen. Hyvä, ettei parinvaihtoa harrastettu. Lapsiluku täyttyi ja seksihana aivan totaalisesti kiinni. Siitä pikkuhiljaa aukesi jääden vähän raolleen. Nyt lähellä neljääkymppiä, seksi vaikuttaa pakkopullalta puolison toimesta. Aina kyllä tulee tunne, että tätä nyt harrastetaan vain sinun mieliksi. Ja vaikka sitä harrastettaisiin minun mieliksi niin silti kaikki asennot yms. on vaimon määräämiä.

Entinen monipuolinen seksi on vain muisto. Moni asia mitä ennen tehtiin( ja luulin hänenkin niistä pitävän) onkin nykyisin ällöttävää tai inhottavaa. Toiveisiin vastaa, että joskus ja sitä aikaa olen monessa asiassa odottanut.

Vierailija
20/85 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Itsestä tuntuu nyt nelikymppisenä, että intoa on taas samalla tavalla kuin joku 20v sitten. Lapset tehty, piuhat katkaistu eikä tarvitse enää alitajuisesti miettiä, että mitä jos. Ja kun lapsetkin on vähän kasvaneet, tuntuu, että on taas myös oma itsensä, sen lisäksi että on äiti. Ja sillä "olen vain äiti" -fiiliksellä ei oikein tahdo saada seksihaluja kaivettua esiin. Tähän on ajan kulumisen lisäksi vaikuttanut myös se, että luonnollisesti lasten kasvaessa itselläkin on taas mahdollisuus irrottautua enemmän kotoa ja tehdä omia juttuja.