Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vauvalle päälle nollakelissä?

Vierailija
17.10.2014 |

Ilma näyttää tyyneltä, aurinko paistaa ja asteita on 0. Vauva on puolivuotias, vaunuissa on ratasosassa eli ei ole koppaa suojaamassa. Joko on äitiyspakkaushaalarin aika vai pärjääkö sisävaatteet + äitiyspakkauksen ohut välipuku + fleecepuku ("nallepuku")? Toki pää, kädet ja jalat suojattuina.
T. Esikoisen (kevätvauvan) äiti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain jo toppapuvun, tosin meillä on aamupäiväunien aikaan vielä hieman pakkasta. Mutta ilma tuntuu itsellekin siltä että pitää laittaa toppavaatetta päälle niin vaunussa liikumatta makaavalle lapselle toki sitten myös enemmän kerroksia.

Vierailija
2/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niin vilukissa että olen käyttänyt toppatakkia jo jossain +7 kelissä, siksi olen vähän huono ehkä arvioimaan kun jäädyn jo plussan puolella...
Vielä yksi tyhmä kysymys, jos laitan toppapuvun niin riittääköhän alle vaan sisävaatteet? Vauva on yleensä ollut aika lämminverinen, mutta toisaalta emme ole vielä nollakelejä kohdanneet. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8kk vauva nukkuu päikkäreitä -1 asteessa rattaissa sisävaatteet, äp-haalari, pipo, lapaset ja toppatossut päällä ja rattaiden ns.makuupussi / topattu jalkapeitto (joka tulee kyllä kainaloihin saakka) vielä suojana. Eilen samassa kelissä tuntui olevan sopiva vaatetus. Posket kylmät kuten aina kylmässä kelissä, mutta vaatteiden sisältä vauva oli ihan lämmin. Niskasta sen parhaiten tuntee jos vauva palelee!

Vierailija
4/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äp -toppahaalari on hyvä kun ei tarvi niitä kerroksia sinne alle eikä tumppuja ja töppösiä. Body ja sukkahousut riittää. Ja pipo tietty päähän, tarvittaessa kauluri.