Voiko miehilläkin olla vauvakuume?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:41"]
Mulla on mies, jolla on vauvakuume, vaikkei edes halua seksiä kanssani. T ällölättäpylly
[/quote]
Sama tilanne. Tosin olen sterilisaatiojonossa ja mies tietää ettei tähän taloon tule enää yhtään vauvaa. Olen kehottanut vaihtamaan naista, jos lapsia on pakko saada lisää, mutta eipä tuo ainakaan vielä ole lähtenyt...
Mun miehellä on vauvakuume, tosin se oireilee vain silloin kun olemme kahden. Mulla ei ole mitään lasta vastaan, mutta ei kyllä pakottavaa tarvetta hankkia sellaista. Välillä tuntuu että tuo ukkokulta on onnistunut pöllimään ne mun hormonit...
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:39"]Vai onko vauvakuume vain naisten juttu?
[/quote]
Voi luoja mitä kysymyksiä taas. Voiko nainen pitää autoista? Voiko tytöt pitää sinisiä housuja? Voiko miehet syödä salaattia?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:39"]
Vai onko vauvakuume vain naisten juttu?
[/quote]
olin lapseton melkein 40v ikään asti. sitten kun tyttöystäväni tuli raskaaksi ei ollut hetkeäkään sellainen voi vittu fiilis vaan aidosti iloinen ja onnellinen...
jossain määrin mulla oli ollut vauvakuume tai fiilis että olen tarpeeksi kypsä isäksi ja halusin sitä
kyllä se on miehilläki "koodattu" asia.
miesten kulttuuri ei vaan liikoja tuosta huutele, vielä ainakaan.
naisillahan se on välistä koko maailma pyörii imettämisen ja lisääntymisen
muodossa.
eli kun mies sanoo että olishan se jees saaha lapsia
avaa nainen samassa ajassa blogin ja kirjottaa asiasta
n. 1000 sivua "asiaa". Jännä että tässäkin asiassa
pitää naisten pilkata miehiä. Suomi-naiset taas kerran..