Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvojen kosteuspyyhkeillä pyyhkiä alapäätä menkkojen aikana?

Vierailija
17.10.2014 |

Ajattelin, että ne ajaisi saman asian kuin joskus niiden siteiden mukana olleet puhdistus/raikastuspyyhkeet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat luvan hengittää...

Vierailija
2/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, varsinkin reissussa.

Ei meille niitä muita savetteja tms osteakaan, vaan niitä vauvojen vaikkei vauvoja talossa olekaan. Siihen voi reissussa pyyhkiä sormet, naaman ja kaiken muunkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi?

Vierailija
4/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:45"]Olen käyttänyt, varsinkin reissussa.

Ei meille niitä muita savetteja tms osteakaan, vaan niitä vauvojen vaikkei vauvoja talossa olekaan. Siihen voi reissussa pyyhkiä sormet, naaman ja kaiken muunkin.
[/quote]
Niitä mäkin oon yleensä käyttänyt, ne on hyviä esim meikinpoistossa. Halvemmaksi tulee kuin jotkut kalliimmat.
Hyvä, sitten käytän niitä. ;-) Ap

Vierailija
5/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niitähän ei saa laittaa vessanpönttöön? Kiva työntää roskikseen jotain verisiä rättejä...

Vierailija
6/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:49"]Mutta niitähän ei saa laittaa vessanpönttöön? Kiva työntää roskikseen jotain verisiä rättejä...
[/quote]
No eikös ne siteet ja tamponitkin roskikseen laiteta, joten joku kosteuspyyhe, jolla on vaan pyyhittu se pillu ei luulis olevan niin iso juttu.

Vierailija
7/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä saa, kun ne on vauvoille tarkoitettu!