Voiko vauvojen kosteuspyyhkeillä pyyhkiä alapäätä menkkojen aikana?
Ajattelin, että ne ajaisi saman asian kuin joskus niiden siteiden mukana olleet puhdistus/raikastuspyyhkeet.
Kommentit (7)
Olen käyttänyt, varsinkin reissussa.
Ei meille niitä muita savetteja tms osteakaan, vaan niitä vauvojen vaikkei vauvoja talossa olekaan. Siihen voi reissussa pyyhkiä sormet, naaman ja kaiken muunkin.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:45"]Olen käyttänyt, varsinkin reissussa.
Ei meille niitä muita savetteja tms osteakaan, vaan niitä vauvojen vaikkei vauvoja talossa olekaan. Siihen voi reissussa pyyhkiä sormet, naaman ja kaiken muunkin.
[/quote]
Niitä mäkin oon yleensä käyttänyt, ne on hyviä esim meikinpoistossa. Halvemmaksi tulee kuin jotkut kalliimmat.
Hyvä, sitten käytän niitä. ;-) Ap
Mutta niitähän ei saa laittaa vessanpönttöön? Kiva työntää roskikseen jotain verisiä rättejä...
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:49"]Mutta niitähän ei saa laittaa vessanpönttöön? Kiva työntää roskikseen jotain verisiä rättejä...
[/quote]
No eikös ne siteet ja tamponitkin roskikseen laiteta, joten joku kosteuspyyhe, jolla on vaan pyyhittu se pillu ei luulis olevan niin iso juttu.
Saat luvan hengittää...