Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mis halusi aina vain lykätä lapsensaantia, kun viimein koki että aika olisi kypsä ei heti tärpännytkään ja lopulta kun tulin raskaaksi olisi pitänyt tehdä abortti!

Vierailija
08.09.2021 |

Perusteena "en mä jaksa, mä täytän kohta 50" (48v). No miksei sitten suostunut siihen pillereiden pois jättämiseen kun oli 20 tai 25?! Kyllä, kysyin tämän myös mieheltä itseltään ja vastaus oli ettei halunnut lasta vuokrakämppään ja halusi matkustella ja blaa blaa. Ilmeisesti luuli, että tulen raskaaksi sen siliän tien ja voidaan "ajoittaa" vauva siihen kun ollaan kolmekymppisiä ja meillä on oma koti. No raskaushan ei tietenkään alkanut heti vaan 8 vuotta siitä, kun olin heittänyt pillerit narikkaan!

Nyt meillä on sitten vakinaiset työpaikat, omakotitalo.. ja tulossa vauva jota mies ei halua. Minä taas haluan. Olen 45vuotias, pidän jo tätä raskautta ihmeenä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sika, joka pitäisi lopettaa saunan takana. Toki olet myös itse melko säälittävä kun kuuntelit tuollaisen ukon höpinöitä.

Vierailija
2/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ihan puskista, että mies ei koskaan ole halunnutkaan lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varmaan jo ehtinyt tottua ajatukseen lapsettomasta loppuelämästä ja on shokissa. 

Totta kai pidät lapsen. Pärjäät myös yksin, jos tarve sille tulee. Todennäköisesti mies huomaa viimeistään lapsen synnyttyä, että hänkin haluaa vielä mahdollisuuden olla vanhempi. 

Vierailija
4/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lykkää lapsensaantia ajatellen että on liian nuori ja äkkiä onkin liian vanha.

Kauan olette olleet yhdessä, ap?

Vierailija
5/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pysytte tuollaisten miesten kanssa? On miehiä, jotka haluavat parhaassa lisääntymisiässä lapsia. Naisten kohdalla biologinen kello ei ole vitsi vaan tosiasia.

Vierailija
6/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä piisaa! Ja tyhmät naiset vaan uskoo, että kun muutamia vuosia odottelee niin kyllä sieltä se kypsyys isäksi tuloon tulee. Sitten sitä ollaankin yhtäkkiä hedelmöityshoidoissa.

Vierailija
7/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko siis luonnollisesti raskaaksi 8 vuoden yrityksen jälkeen vai kävitkö hedelmöityshoidoissa?

Vierailija
8/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
9/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni lykkää lapsensaantia ajatellen että on liian nuori ja äkkiä onkin liian vanha.

Kauan olette olleet yhdessä, ap?

Juuri näin. Parhaat vuodet lisääntymistä ajatellen ovat yllättävän nopeasti ohi.