Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun olen lihonut ylipainoseksi

Vierailija
08.09.2021 |

Niin olen havainnut oman kaveripiirin miehissä muuttuneen suhtautumisen minuun. Yhtäkkiä kaikki heistä välttelee minua, tuntuu olevan hyvin vaivautuneita mun seurassa ja se kyllä loukkaa minua, koska kyseessä kuitenkin vain ulkomuodon muuttuminen eikä mulle sitä ylipainoa mahdottoman paljoa ole. Muille naispuolisille ystäville ovat edelleen mukavia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin aivan saman. Entinen leikkimielinen flirtti jäi ja tilalle tuli vaivautuneisuus. Onko naiset miehille vain silmänruokaa, vaikka nainen uskoo olevansa sydänystävä

Vierailija
2/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin ahdistavaa olla yhtäkkiä täysin näkymätön. Kukaan ei kuuntele mitä mulla on sanottavaa ja meidän Whatsapp-ryhmässäkään ei enää kommentoida mihinkään mun viesteihin, vaikka muille kommentoidaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mua myös häiritsee on se, että vaikka käyttydyn edelleen samalla tavalla kuin ennen niin nyt kaveriporukan miehet kuvittelee ottavan suunnilleen heille juttelunkin iskuyrityksenä ja sitten siirtyvät äkkiä muualle. Katsekontaktia on turha enää edes saada.

Ap

Vierailija
4/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan voitte laihduttaa vanhoihin mittoihin jos haluatte, mutta jos lihavempana mukavempaa ja terveellisempää,niin eihän se ole pakko.

Vierailija
5/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena ihmetyttää, miten niin moni nainen on sinisilmäinen, mitä tulee miesten ja naisten välisiin ystävyyssuhteisiin.

90 prosenttia heteromiehistä ajattelee naispuolisia "kavereitaan" seksuaalisesti ja olisi valmiita tositoimiin, jos vain tilaisuus tulisi - jos siis nainen on katseenkestävä.

Naisten tuntuu olevan vaikea tätä ymmärtää, koska heille platoninen ystävyys ilman mitään jännitteitä on mahdollista myös miesten kanssa.

Vierailija
6/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua naisena ihmetyttää, miten niin moni nainen on sinisilmäinen, mitä tulee miesten ja naisten välisiin ystävyyssuhteisiin.

90 prosenttia heteromiehistä ajattelee naispuolisia "kavereitaan" seksuaalisesti ja olisi valmiita tositoimiin, jos vain tilaisuus tulisi - jos siis nainen on katseenkestävä.

Naisten tuntuu olevan vaikea tätä ymmärtää, koska heille platoninen ystävyys ilman mitään jännitteitä on mahdollista myös miesten kanssa.

Oletko mies?

Vierailija
7/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on noin hereillä. Miesten ja naisten välillä ei juurikaan ole puhdasta ystävyyttä, aina jompikumpi osapuoli(yleensä mies) haluaa tai on valmis seksiin ja se pitää "ystävyyssuhdetta" kasassa. Homomiehet ja sukulaissuhteet tietysti erikseen.

Vierailija
8/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko perustaa lihavat ja näkymättömät naiset-yhdistyksen ja terapoida toisianne?

Vierailija
9/9 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen on noin hereillä. Miesten ja naisten välillä ei juurikaan ole puhdasta ystävyyttä, aina jompikumpi osapuoli(yleensä mies) haluaa tai on valmis seksiin ja se pitää "ystävyyssuhdetta" kasassa. Homomiehet ja sukulaissuhteet tietysti erikseen.

Kyllähän tuon nyt tietää. Oikein naurattaa jos mies ehdottaa ystävyyttä.