Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvalta huumetesti synnytyksen jälkeen

Vierailija
17.10.2014 |

Heippa, minulta otetaan ultrassa käydessä taustani vuoksi huumepissa. Hal-polilla en joudu käymään ja neuvolassa pissaa ei oteta, vain tuolla synnytyssairaalassa. Nyt viikolla 27 kävin siellä taas ja seuraava käynti on vasta viikolla 36, tässä välissä ei siis mitään pissoja oteta, joten selvästi tajuavat etten mitään käytä. Aloin murehtimaan, että kai saan vauvan syliin heti sen synnyttyä eikä vauvaa saman tien viedä jonnekin testattavaksi? Netistä lueskelin että siitä ensikakasta jotkut testit otettaisiin? Minun puolestani saavat tutkia sitä pihkakakkaa niin paljon kuin sielu sietää,, kunhan vauva pääsee iholleni heti synnyttyään, enkä kyllä haluaisi vauvalta mitään ylimääräisiä verikokeitakaan tämän takia otettavan. Olisiko kellaan kokemusta asiasta? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]

Jestas, toivottavasti sossutätit ottamassa vauvan huostaan heti synnäriltä. Voi oksennus mllaiset ihmiset lisääntyy :(

[/quote]

Luitko muuta kuin otsikon?

Vierailija
2/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]

Jestas, toivottavasti sossutätit ottamassa vauvan huostaan heti synnäriltä. Voi oksennus mllaiset ihmiset lisääntyy :(

[/quote]

Niin. Olisi toki paljon parempi, jos AP vielä käyttäisi huumausaineita. 

Itsellä ei ole kokemusta asiasta, mutta en jotenkin jaksaisi uskoa, että kovin kiireellä testaavat vauvaa, kun et kerta käytä mitään. Voithan kysyä asiasta synnäriltä ja kertoa toiveesi ihokontaktiin? :) Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta minnekään viedä. Kakka otetaan talteen niin kauan kunnes väri alkaa muuttua ruskeaksi eli joka kerran kun vaihdat vauvalta kakkavaipan pyydät henkilökunnan paikalle ja pissa nayte toki otetaan (pistetään pussi vaippaan)...

Vierailija
4/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle ja tulevalle vauvalle! Oli tausta mikä tahansa niin uskon että saat synnyttää ihan rauhassa ja saat lapsen syliisi. Ne testit otetaan sitten myöhemmin.

Vierailija
5/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]Jestas, toivottavasti sossutätit ottamassa vauvan huostaan heti synnäriltä. Voi oksennus mllaiset ihmiset lisääntyy :(
[/quote]

Voi oksennus minkälaisia ihmisiä täällä kirjottelee. Mä toivon että sulla ei ole lapsia tai edes kasvat henkisesti vähän ennen kuin niitä hankit. Ja siinä henkisen kasvun ohella voisit avartaa mieltäsi ja ehkä tajuta että elämä ei mene samaa rataa kaikilla ja jotkut tekevät huonoja valintoja, ja jotkut onnistuvat saamaan elämänsä taas hallintaan. Eikä se tee näistä ihmisistä huonompia tai parempia kuin muut. Joten pää pois perseestä.

Vierailija
6/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]Jestas, toivottavasti sossutätit ottamassa vauvan huostaan heti synnäriltä. Voi oksennus mllaiset ihmiset lisääntyy :( [/quote] Voi oksennus minkälaisia ihmisiä täällä kirjottelee. Mä toivon että sulla ei ole lapsia tai edes kasvat henkisesti vähän ennen kuin niitä hankit. Ja siinä henkisen kasvun ohella voisit avartaa mieltäsi ja ehkä tajuta että elämä ei mene samaa rataa kaikilla ja jotkut tekevät huonoja valintoja, ja jotkut onnistuvat saamaan elämänsä taas hallintaan. Eikä se tee näistä ihmisistä huonompia tai parempia kuin muut. Joten pää pois perseestä.

[/quote]

Jaxuhali!<3

Vierailija
7/14 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:18"]Jestas, toivottavasti sossutätit ottamassa vauvan huostaan heti synnäriltä. Voi oksennus mllaiset ihmiset lisääntyy :( [/quote] Voi oksennus minkälaisia ihmisiä täällä kirjottelee. Mä toivon että sulla ei ole lapsia tai edes kasvat henkisesti vähän ennen kuin niitä hankit. Ja siinä henkisen kasvun ohella voisit avartaa mieltäsi ja ehkä tajuta että elämä ei mene samaa rataa kaikilla ja jotkut tekevät huonoja valintoja, ja jotkut onnistuvat saamaan elämänsä taas hallintaan. Eikä se tee näistä ihmisistä huonompia tai parempia kuin muut. Joten pää pois perseestä.

[/quote]

En tiedä kumpi on oksettavampi käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja. Joten jätetään jatkossa tälläiset mielipiteet ihan omaan arvoonsa, eikä rikota nettietikettiä ruokkimalla trolleja.

Vierailija
8/14 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syliin vauvan ihan normaalisti. Vauvalta otetaan lapsivuodeosastolla vasta virtsa- ja ulostenäytteet, verikokeita ei oteta.

Vierailija
9/14 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tee ylim. veritestejä vauvalle. kakkanäytteen ottavat. Jätä ilkeät ihmiset omaan arvoonsa. Huumeiden käyttö ei ole syy vaan seuraus, mutta siitäkin voi päästä eroon ja pääseekin kun saa riittävästi kannustusta, eikä "täydellisten" ihmisten halveksuntaa. Eivät kaikki ole syntyneet hopealusikka perseessä :) Kiitos Jumalan joka loi kannabis sativankin, ilman sitä en olisi enää hengissä ja tässä tsemppaamassa. Paras lääke kaikkeen ehdottomasti! Kemialliset lääkkeethän eivät ole huumeita???

Minun mielenterveyslääkkeeni on luonnontuote ja juuri syntynyt poikani on terve ja molempien lastenlääkäreiden mielestä erittäin pirteä ja voimakas. Isäni oli narkomaani, jonka velkojat tappoivat kun olin 2 vuotias. Äitini oli alkoholisti ja tämän äitikin oli alkkis. Minulla oli sydämessä reikä syntyessäni. Meinasin myös jossain vaiheessa itse alkoholisoitua....Lopetin pitkäaikaisen masennuslääkitykseni escitalopram actavis, ennen lapsen syntymää, enkä ole ikinä ollut näin onnellinen! Nyt pystyn taas itkeä ja nauraa.

Että kyllä se siitä :)

Vierailija
10/14 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin 5 vuotta sitten tytön, sain tyttäreni synnytyksen jälkeen normaalisti syliin jne. lääkäri vain pyysi, että ensimmäiset kakat toimittaisin heille, mutta mitä varten ei sanonut mitään! N.1,5-2 kk päästä minut kutsuttiin sairaalaan pikkuisen kanssa ja sanottiin, että olen muka käyttänyt raskauden aikana huumeita: amfetamiinia, kannabista ja vielä jotain... Mieletöntä, vaikka en todellakaan ole käyttänyt raskauden aikana huumeita, enkä tietenkään ennen raskautta ! Siitä ilmoitettiin lastensuojeluun,pari kertaa siellä kävin keskustelemassa jostain ihan turhasta, sanoivat vaan, että myönnä vaan, jos olet käyttänyt huumeita, no mutta kun en ole käyttänyt niin miksi myöntäisin, koko ajan piti käydä lääkärillä, lasta tutkittiin. Oli ihan hirveetä, koko ajan stressasin, koska en voinut elää rauhassa, ja kaikki katsoivat minua, kun valehtelijaa ja narkkaria, jouduimme tyttären kanssa muuttamaan joksikin aikaa pois Suomesta, että jättäisivät rauhaan meidät!

Vierailija
11/14 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se leima on ja pysyy. itselläni oli noita ongelmia silloin kun odotin esikoistani yli 9v sitten ja olenkin ollut siitä asti käyttämättä yhtään mitään. olen saanut lisää lapsia ja heiltä on silti joka kerta otettu se näyte kun eivät ole uskoneet mun sanaa että minä en käytä mitään enkä ole käyttänyt moniin vuosiin.ottivat jopa multa seulat josta hiukan suutuin kun eivät luottaneet mun sanaan mutta tietenkin annoin ne koska ei ollut mitään salattavaa. turhauttavaa on kun ei kukaan usko. ja kohta tulee tosiaan 10v täyteen raittiina. ap saat siis vauvan heti syliisi ja kanssasi osastolle. ottavat näytteet siellä

Vierailija
12/14 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauva otetaan heti pois luotasi, on se oma syysi. Oman sopan olet keittänyt, ja vauvakin joutuu siitä kärsimään. Valintoja...

Vierailija
13/14 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap ole jo vauvansa synnyttänyt. Ja nro 15 oikein tietävänä ja nasevana vastaa 2014 aloitettuun ketjuun, ei mennyt ihan putkeen sinullakaan ;)

Vierailija
14/14 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaaneilta pitäisi kieltää lisääntyminen ja ottaa aina lapset huostaan. Kuka haluaa että lapsetakin tulee narkomaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä