Perjantai - mitä suunnitelmissa?
Mulla on pian luento ja yksi laskutunti. Sen jälkeen vois käydä ruokakaupassa ja lukea tentteihin. Hiton jännää tää opiskelijaelämä! Mites te?
Kommentit (48)
Olen tosi väsynyt työviikon jälkeen eli menen ehkä aikaisin nukkumaan.
Kohta lapsen kanssa ulos, muutenkin normaali rutiinit päiväuniin asti. Sitten kaverin kanssa ulos, illalla sukuloimaan.
Pölyjen pyyhkimistä saatana ja päiväunet, kun vauva valvotti taas.
Käyn illalla avantouinnissa. Nyt kohta vanhainkodille vierailulle ja kirjastoon.
Ensin lyhyempi päivä töissä ja ruokakauppaan lounastauolla. Sitten tyhjentämään venettä ennen pimeän tuloa. Illalla kokataan vähän parempaa ruokaa ja saunotaan.
Syyslomalla ja flunssassa olen. Pitäisi tehdä yhden kurssin kotitehtäviä sekä vaihtaa verhot. Pitäisi myös siivota, tyhjentää ja täyttää tiskikone, pestä pyykkiä.
En jaksais tehdä mitään muuta kuin olla. Ehkä voisi mennä rauhalliselle kävelylle, jospa noi röörit aukeis ulkona. Todella tunkkainen olo täällä sisällä. Jaksaiskohan kaivaa kukkasipulit maahan?!
Kohta pitäs lähteä tytön kanssa silmälääkäriin, sitten varmaan ihmetellään kotona koska niiden ihme silmätippojen vaikutus lakkaa.. piha pitäisi laittaa myös talvi kuntoon tänään.. muuten ihan perus lomalöhöilyä tiedossa
Sairastan flunssaa kotona, käyn apteekissa ja siivoilen minkä jaksan. Yritän keksiä vkl kunniaksi jotain kivaa syömistä
Täällä päin valvotti vauva myös, 5 kertaa herättiin syömään :D En varmaan tee mitään kun eilen jo siivosin ja laitoin ruoat.
3-vuotias on flunssassa, joten päivä menee neljän seinän sisäl kipeen uhmaikäisen kanssa. Ok, onneks mies tulee ennen klo 17. Mennään kauppaan, ostetaan juustonaksuja ja katotaan telkkaria kaikki kolme, mies ja poika säkkituolilla ja mä sohvalla, kuten aina..
Lissee vijnnoo, lissee vijnnoo, ja sitten pittäes suaha naenen!
Vapaapäivä koulusta ja loma alkaa, joten hyppään parin tunnin päästä junaan ja lähden pohjoiseen :) perillä sitten vähän illanistujaisia.
Lähden töistä hieman aikaisemmin. Kaupassa kävin eilen, joten suoraan kotiin ja lenkkivaatteet päälle. Sitten pitkälle juoksulenkille, jonka jälkeen kotiin tekemään ruokaa lasten kanssa. Ehkä pizzaa tai jotain muuta perjantaihin sopivaa. Yhdessäoloa perheen kanssa siis, kuten yleensäkin! Jos sitä yhden siiderin lipittäs tv:n ääressä, kun muksut unten mailla.
Aamu oltu rauhassa kotosalla, kohta kaupungille miehen ja 1vn kanssa, sitten siivousta, ruoan laittoa jne ja illemmalla mennään käymään valokarnevaaleilla :)
Tällaiset ketjut on kivoja :-) Todella monenlaista tekemistä... Olen tällä hetkellä kotona lasten kanssa. Siivotaan ja pyykkäillään. Iltapäivällä lähden opiskelemaan ja pitkälle kävelylle. Illalla saunotaan pitkät kaavan mukaan ja syödään jotain hyvää. Sit lopuks miehen kainaloon makoilemaan.
kaupassa käyty..koulusta vapaapäivä :) otan varmaan torkut. illemmalla katsellaan telkkaria ja vähän herkutellaan. ihan rentoa yhdessäoloa perheen kanssa kotona.
Vapaapäivä ja viikonloppu. Lapsivapaa viikonloppu kaiken lisäksi. Tänään illalliselle ystäväpariskunnan kanssa. Loppuaika ollaan miehen kanssa kaksin ja tehdään jotain kivaa. Kokkaillaan yhdessä, syödään pitkään, löhötään ja nautitaan. Olemisesta kaksin ilman mitään hötkyilyä ja narinoita.
Eka meen Dubaihin syömään, viettää aikaa hotellis sitte laskuvarjohyppää, sit bilettää ja sit ???
Kärsin krapulasta ja jumitan himassa. Hiton jännää tää opiskelijaelämä.
Oon nyt töissä, töiden jälkeen käyn kaupassa ja illan katon BB 24/7:aa, eli täysin samanlainen perjantai tiedossa kun viimeset seitsemän perjantaita. Onneksi on Big Brother!