Onko ensitreffit alttarilla osallistujien iät oikein?
Laria ja Niinaa luulin viisikymppisiksi. Ovat 33 ja 34.
Kommentit (11)
Ovatko he tarkoituksella paritettu yhteen siksi koska molemmat näyttävät ikäistään vanhemmalta?
Tän ansiosta sitten googlasin ja olin kyllä yllättynyt. Molempia luulin kymmenen vuotta vanhemmaksi kuin mitä on. Varsinkin Laria. Jonkun kuvan olin niiden häistä ohimennen nähnyt ja luulin että siinä on morsiammen isä :D Siinä kuvassa Niina näytti enemmän ikäiseltään.
Näyttävät ohjelmassa ihan ikäisiltään. Ehkä ap:lla on jokin hahmotushäiriö, veikkaan että pitää myös itseään "ikäistään nuoremman" näköisenä :D
Vierailija kirjoitti:
Tän ansiosta sitten googlasin ja olin kyllä yllättynyt. Molempia luulin kymmenen vuotta vanhemmaksi kuin mitä on. Varsinkin Laria. Jonkun kuvan olin niiden häistä ohimennen nähnyt ja luulin että siinä on morsiammen isä :D Siinä kuvassa Niina näytti enemmän ikäiseltään.
Siis eli kun näet ihmisen jolla on vaaleat, mahdollisesti jopa harmaat hiukset, kuvittelet heidän olevan viisikymppisiä? Oma mieheni harmaantui parikymppisenä ja itse olen harmaantunut nyt kolmekymppisenä enkä sitä värillä peittele. Ihmisillä on nykyään ihan vieraantunut käsite iästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eli kun näet ihmisen jolla on vaaleat, mahdollisesti jopa harmaat hiukset, kuvittelet heidän olevan viisikymppisiä? Oma mieheni harmaantui parikymppisenä ja itse olen harmaantunut nyt kolmekymppisenä enkä sitä värillä peittele. Ihmisillä on nykyään ihan vieraantunut käsite iästä.
Harmaat hiukset ovat nykyään (tai olivat ainakin vielä äskettäin) muodikkaan. Ei johdu hiuksista mun ikäarvio vaan ihan siitä naamasta.
On kyllä iäkkäämmän näköinen, varsinkin Lari. Mutta ehkä nuo supervaaleat hiukset ja parta hämää jonkin verran. Platinablondi kun vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä alle 35-vuotiaat nykyään pääsääntöisesti ovat vielä ihan nuorekkaan näköisiä. Täysin harmaantunut kolmikymppinen on kyllä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppisenä harmaantuneet tosiaan eivät ole mitenkään järjettömän harvinaisia. Suurin osa heistä kuitenkin hiuksiaan värjää, koska kyllä ne harmaat hiukset ihan oikeasti vanhentaa ihmistä. Todella nuorella (tai nuoren näköisellä) näin ei tietenkään ole, mutta jos siinä naamassa alkaa jo muutenkin olla ryppyjä niin kyllä ne harmaan hiukset tuo sen 5-10 vuotta ikää lisää.
En katso ohjelmaa, googlasin. No ei nyt sentään viiskymppisiltä näytä. Molemmat näyttää siltä, että harrastavat ulkoilua paljon, ehkä veneilyä? Näkyy ihossa ja eihän noilla ole ryppyjäkään, naururyppyjä. Hyvännäköinen pari, jos pitäisi ulkonäön perusteella arvioida, niin ainut pari, joilla homma toimii. Ehkä myös Venla ja Karl toimii.
Tuo Lari on hotti! Eikä näytä viisikymppiselle.