Olen 35-vuotias nainen ja 22- vuotias rakastajani kertoi
että on minun kanssani vain, koska oman ikäiset ja nuoremmat kauniit tytöt ovat liian vaikeita hänelle. Kuulemma pitää olla erityisen komea, jotta niiltä saisi seksiä. Sanoi myös, että usein vanhemmat naiset ovat helpompia ja ainut tapa saada seksiä, ellei laske tasoa niiden nuorten suhteen ihan nollaan.
Pyysin häntä antamaa rehellisen vastauksen siitä, miksi hän on minun kanssani. Tuli hieman halpa ja käytetty olo. No onneksi olikin vain "rakastaja", eikä mitään vakavaa.
Kommentit (18)
Osaavatko miehet enää arvostaa vanhempaa naista?
Miksi kukaan kysyisi rakastajalta, miksi tämä on kanssaan? Provo.
No pilkan kohteenahan ne minun ikäluokan miehet on, jotka jotain "mummoa" pukkaa (mummo sitaateissa, koska sitä ne kuulee kavereiltaan. Olen itse 22 v nainen ja en haluaisi ajatella, että elämä on ohi 35 v:nä, ikääntyminen on väistämätöntä meille kaikille). Siksi olet rakastajatar, etkä puoliso tai naisystävä.
Jes. Kunnon teinimeininkiä sullaki, vaikka oot niin kypsää ja aikuista naista. "Hihi, Pena hei, mixä tyksit musta???<3333"
Mut toihan on totta, mitä tyyppi kertoi. Nuoret naiset ei tiedä mitä haluaa. Innostuvat sit jostain pelimies-tyyppisistä miehistä. Vanhemmat naiset taas ovat helpompia, koska eivät ole niin vaikeita ja kranttuja.
Itse juttelen välillä chatissa nuorten miesten kanssa ja minua kiitellään mukavaksi juttuseuraksi, kun en ole samanlainen kuin nuoremmat naiset. Miehet tietty haluisivat muutakin mutta itse taas en halua nuorta miestä.
nainen 30+
Pyysit antamaan rehellisen vastauksen, hän antoi ja nyt vedit herneen nenään!
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:47"]
No pilkan kohteenahan ne minun ikäluokan miehet on, jotka jotain "mummoa" pukkaa (mummo sitaateissa, koska sitä ne kuulee kavereiltaan. Olen itse 22 v nainen ja en haluaisi ajatella, että elämä on ohi 35 v:nä, ikääntyminen on väistämätöntä meille kaikille). Siksi olet rakastajatar, etkä puoliso tai naisystävä.
[/quote]
Ai meinaatko, että 35v. on automaattisesti kiinnostunut 22-vuotiaasta aviomiesmatskuna? En minä ainakaan, ei nyt millään pahalla. Ei se rakastajana oleminen välttämättä ole suinkaan miehen valinta.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:54"]
[/quote]
Ai meinaatko, että 35v. on automaattisesti kiinnostunut 22-vuotiaasta aviomiesmatskuna? En minä ainakaan, ei nyt millään pahalla. Ei se rakastajana oleminen välttämättä ole suinkaan miehen valinta.
[/quote]
Älä nyt jaksa saivarrella. Minä mitään tuollaista sanonut.
Itse jos eroisin nyt niin etsisin itselleni vanhemman noin 30-35 vuotiaan naisen. Tämä sen takia että tietävät mitä haluavat eikä tarvii jossitella. Viihtyisi jopa ihan kotosallakin eikä tarvitsisi olla kylillä hillumassa.
Nuorimies24
Jaa että yli kolmikymppiset naiset eivät ole kranttuja ja huolivat kenet hyvänsä? No ei ole niin. Kyllä minulla ainakin on standardit nouseet, kun ikää ja kokemusta on tullut. Minun ei tarvitse olla kenenkään kanssa pakosta. Ja sitäpaitsi ilman miehiäkin pärjää kyllä mainiosti.
No meitä on moneen junaan..mä oon mun avovaimon kanssa, koska rakastan häntä, hän on mukava, huumorintajuinen, rento, itsevarma, kaunis, seksikäs, ihana sängyssä ja tykkää seksistä, loistokokki, en vois enempää naiseltani toivoa. Menisin hänen kanssaan naimisiin milloin vaan, mutta miten saada hänet suostumaan, se on toinen juttu. Ja mä olen 32, avokki 46.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:02"]
Mistä alapeukut johtuu?
[/quote]
Kateudesta. Vaikka naiset eivät haluaisikaan munaa kaikilta maailman miehiltä, niin aina se ahdistaa kun joku toinen saa ja haluaa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 23:40"]että on minun kanssani vain, koska oman ikäiset ja nuoremmat kauniit tytöt ovat liian vaikeita hänelle. Kuulemma pitää olla erityisen komea, jotta niiltä saisi seksiä. Sanoi myös, että usein vanhemmat naiset ovat helpompia ja ainut tapa saada seksiä, ellei laske tasoa niiden nuorten suhteen ihan nollaan.
Pyysin häntä antamaa rehellisen vastauksen siitä, miksi hän on minun kanssani. Tuli hieman halpa ja käytetty olo. No onneksi olikin vain "rakastaja", eikä mitään vakavaa.
[/quote]no juuri noinhan se on, ikääntyvä nainen joutuu hakemaan ilonsa sieltä mistä saa, kun taas nuorilla, kauniilla ja fiksuilla naisilla on varaa valita parhaista miehistä ja voivat pitää tasoa yllä. Enkä nyt puhu Teiniäidit-sarjan kaltaisista wt-paksukaisista
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 15:02"]
Jaa että yli kolmikymppiset naiset eivät ole kranttuja ja huolivat kenet hyvänsä? No ei ole niin. Kyllä minulla ainakin on standardit nouseet, kun ikää ja kokemusta on tullut. Minun ei tarvitse olla kenenkään kanssa pakosta. Ja sitäpaitsi ilman miehiäkin pärjää kyllä mainiosti.
[/quote]
No itse tarkoitin kommentillani sitä, että nuoret naiset voivat olla kranttuja vääristä syistä, tyyliin vääränlaiset kengät, huonontyyliset vaatteet, väärä musamaku tms. Vanhemmalle naiselle on tarkentunut, mikä on oikeasti tärkeää (ainakin toivottavasti), tosin ei se tarkoita, ettei kriteereitä ole tai että parikymppinen poika ne täyttäisi.
Itse ainakin ajattelen, että kaksikymppinen poika on vielä ihan eri elämänvaiheessa, ja se on suurin syy siihen, miksi en ajattele, että kaksikymppinen on kiinnostava.
7
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 14:49"]
Jes. Kunnon teinimeininkiä sullaki, vaikka oot niin kypsää ja aikuista naista. "Hihi, Pena hei, mixä tyksit musta???<3333"
[/quote]
Miten voisi odottaa mitään muuta kuin teinimeininkiä, kun viihtyy 22-vuotiaiden tissiposkien seurassa. Taitaa AP olla "hieman" jälkeenjäänyt tapaus.
[/quote]
Ja alapeukku mistä syystä? Ratakiskoa vääntäen olisi 22 vuotiaalle miehelle iso kaapista tulo, jos se tohtisi kenellekkään myöntää suhteen vanhemman naisen kanssa, kun 22 v naisille tulee vain "elätti"-leima ja toiminta on about sosiaalisesti korrektia. 22 v naisen ei tarvitse selittää, miksi sillä on vaikka 40 v mies, mutta auta armias, jos 22 v mies ottaa vanhemman naisen. Sitten lentää kysymykset, että mitenkäs, kun lapsien kanssa on jo kiire ja kohta se rupsahtaa ja muuta diudiu-tason sosiaalista painetta, joka ei edes kuulu niille ulkopuoliselle.
Olen myös usein kuullut miehiltä, että nuoret naiset ovat ***** vaikeita. Mitä lie tarkoittaakaan.
Mistä alapeukut johtuu?
Siitä, että rakastaja oli nuori vai hänen sanomisistaan?