Oletko tapaillut tai seurustellut varakkaan miehen kanssa, mutta antanut pakit
Kommentit (36)
En, mutta ensimmäinen poikaystäväni on onnistunut tienaamaan yrittäjänä miljoonaomaisuuden sen jälkeen kun pääsi minusta eroon :)
On ehkä tulkintakysymys, kuka lasketaan varakkaaksi... mutta joo, olen kyllä. Annoin pakit siksi, ettei oltu riittävän samanhenkisiä eikä ollut tarpeeksi kipinää.
Tietääkseni en ole. Olen tapaillut kerran enkä tiennyt miehen varallisuutta, mutta melko varma olen ettei ollut kovin varakas. Yksillä treffeillä olen varakkaiden kanssa käynyt ja pakit heti sen jälkeen antanut, sekä antanut pakkeja myös ennen ensimmäisiäkään treffejä.
Neiti Kuu kirjoitti:
Kyllä, oli svedu mutta kännissä kerran väkivaltainen ja toista tilaisuutta en antanut vaikka Chanelin laukun tarjosi punaisten ruusujen kera. Selittäkää mulle miksi ne kontroilloivat miehet antaa aina merkkilaukkuja?
Anna kun arvaan: Otit kuitenkin laukun vastaan vaikkei raha sinulle merkkaakaan mitään.
Tapailin nuoruudessa ulkomailla asuessani sikarikasta. Jätkä pyöritti varmaan ainakin viittä muutakin pimua samaan aikaan ja seurusteli parin kanssa vähän tiiviimmin. Aviopuoliso toki oltava kaikin puolin sovelias eli käytännössä vanhempien valitsema. Tyttöystäviä kuulemma olisi ollut avioliiton jälkeenkin.
Tyyppi kiehtoi jollain lailla kun oli niin todellisuudesta irrallaan. Muutaman kuukauden jaksoin tota kuviota ja sitten siirryin elämässä eteenpäin. Jotenkin maksullisen naisen rooli ei jaksanut viehättää edes ajatuksena.
Seurustelin hyvätuloisen lääkärimiehen kanssa. Ei vaan menneet yksiin kiinnostuksen kohteet. Mies ei ollut liikunnallinen, ei kiinnostunut luonnosta, ei lukenut kaunokirjallisuutta, halveksi modernia taidetta jne.
En ole seukannut mutta paikkakunnan rikkain neli-viiskymppinen äijä tarjoutui ostamaan juotavaa baarissa. En huolinut edes sitä juomaa.
Joo. Ensin oli hurmaava, mutta parin kuukauden tapailun jälkeen alkoi ilmetä omistushalua ja kontrolloinnin tarvetta minun suhteen. Flippasi myös ihmeellisistä asioista, esim. siitä miten leikkasin juustopalan. Tuli semmonen olo ettei kannattanut jäädä katsomaan miten tuo olisi edennyt.
Olen. Mies oli rikkaasta suvusta, asui kaupungin keskustassa vanhassa arvokerrostalossa hulppean kokoisessa kämpässä. Siis siellä oli kirjastohuone, biljardihuone jne kaikkien "normaalien" keittiö/olohuoneet/makuuhuoneet/vierashuoneet 2x terassi lisäksi...:D Asunto oli siis upea, auto uusinta uutta, käytiin vain parhaimmissa ravintoloissa ym...
Mutta miehellä oli paha huumeongelma. Kerran ollessani yksin hänen asunnollaan hänen kaverinsa änki sisään aivan aineissa, yritti hakata minut ym. Ymmärsin, että mies on menossa samaa tietä, hänenkin käytöksensä kun oli välillä todella arvaamatonta. Se jäi sitten siihen.
Yritti ostaa mun mielipiteeni myötäilemään omiaan; kaikki olisi pitänyt tehdä hänen tavallaan. Seksi ei myöskään toiminut ja oli neuroottinen.
Ei tarvitse seurustella rahan takia, kun on omaa rahaa.
Kyllä juu olen. Pari kolme kertaa antanut pakit parien treffien jälkeen koska ihastusta ei syntynyt.
Nykyinen kultani on köyhä sairaseläkeläinen mutta kemiat on kuumat ja synkkaa.
Uskomaton mammanpoika, ui rahassa ajeli isukin uudenkarhealla avoautolla ja kehui koko ajan kaikenlaista mitä hänen lähipiirissään oli. Totesin jossain vaiheessa että ei kiitos, itseään täynnä oleva pilalle paapottu kolmekymppinen. Mieluummin karski duunari joka seisoo omilla jaloillaan. Ja niin sitten kävi että duunari löytyi ja mahtava ukko onkin.
Joo, alkoi puhumaan miten hän haluaa maksaa mulle matkoja etc. Ei kuulemma mitään ”sugardaddy meininkiä”, mutta kuitenkin.
Yöks. Sanoin heti että mä en ikinä suostuisi tollasiin kuvioihin. Kuka ehdottaa tollasta, kun olimme juuri tavanneet. Lopetin siis tapailun.