Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia antaa koiran pissiä estoitta mihin tahansa?

Vierailija
08.09.2021 |

Isäni antaa koiransa pissiä mm. heti oveni ulkopuolelle naapureiden kukille (asumme rivitalossa), pensaille jne. Erityisesti talvella pissaläiskät näyttävät mielestäni rumilta ja itse en haluaisi omalle etupihalleni toisten koirien pissaläikkiä. Siirrän niitä sitten lapiolla tai huiskin lunta päälle. Isääni asia ei hetkauta. Kerran olimme vuokramökillä talvella, jonka pihatien koira pissi viikon aika läikikkääksi. Viimeisenä päivänä huhkin lapion kanssa ja siistin tien varret, kun tiesin että seuraava vieras tulee samantien ennen kuin uusi lumi peittää sotkun.

Koira on ihana, mutta ihan vilpittömästi (itse koirattomana) kysyn, olenko minä niuho vai isäni törkeä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia koiranomistajilta. Ei mitään kunnioitusta toisten omaisuutta kohtaan.

2/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia? On.

Onko ajattelevaista tai toisia kunnioittavaa käytöstä? Ei.

Minä en anna oman koiran pissiä toisten porteille, eikä meillä päin onneksi moni muukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissahan tuo on kielletty, mutta aika harvaa näyttää kiinnostavan. Varsinkin talvella tympii ne kusenkeltaiset nietokset omassa pihassa, vaikka metsää on ihan vieressä.

Vierailija
4/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se koira nyt pissii minne pissii. Toisten pihoille ei mielestäni ole asiaa. Kaupungin yleiset tiet taas on paikka, mihin koira voi tarpeensa tehdä (tästäkin joku teki talvella ongelmaa) yleensähän koirat pissii samoille lyhtypylväille jne niin ei koko maailma sentään ui siinä ureassa. Ja en ole koiran omistaja.

Vierailija
5/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla koirat tekevät jätöksensä ajoradalle. Ei ainakaan kengät tahriinnu. Ajoratoja puhdistetaan koneellisesti useammin kuin jalkakäytäviä.

Vierailija
6/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa omistajat olemaan. Ihmisiksi.

Äly kertoo miten tuhosi tolppia k...

Ämpäreitä saa jonosta.

Vierailija
7/7 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan toisten rapunoville k-settaa ja pa-kattaa, miksei saatna mene omille ovilleen