Vierailija

Olen nössö. Työelämässä mua tallotaan jatkuvasti. Jos mulla on vähänkin röyhkeämpi työkaveri tai esimies, nämä vaikuttavat muhun niin vahvasti, että koko elämäni kärsii ja joudun vaihtamaan työpaikkaa. Tämänhetkisessä työssä en kärsi tästä ja nautinkin tästä tilanteesta, mutta monesta työpaikasta olen lähtenyt huonon ilmapiirin takia.

Myös kaveripiirissäni mulla on 2 kaveria, jotka myrkyttävät mua henkisesti koko ajan. He arvostelevat elämääni mulle koko ajan, mutta jos joskus erehdyn sanomaan jotain heille takaisin, on helvetti irti. Jatkuvasti siis mielistelen heitä ja lähinnä vaan miehelleni haukun heitä heidän selän takana. Nyt olen päättänyt, että nämä 2 saavat jäädä pois elämästäni, ihan sama vaikka kaverit jäävätkin vähäisiksi sen jälkeen.

Myös sukulaiseni polkevat mua usein maan tasolle ja kiltisti otan kaiken kriitikin vastaan, vaikken sitä ole pyytänyt.

Onko täällä muita yhtä surkeita kynnysmattoja? Alkaa väsyttämään tämä kaikki, olen useasti itkuinen ja tunnen jatkuvasti oloni surkeaksi, koska olen niin monelta taholta kuullut sitä olevani.

Onneksi mulla on mun mies ja lapset. Kotini ja perheeni ovat mun turvasatama.

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (2)

Vierailija

Tämä viesti painui unohduksiin heti, joten nostan vielä tätä, jos vaikka saisin jonkun samanmielisen kanssa ajatuksia jaettua.

Olen tänään koko päivän miettinyt tätä asiaa ja myönnän, olen erityisen allapäin. Mietin kaikkia näitä ihmisiä elämässäni, jotka ovat kommentoineet jotain negatiivisesti tai suuttuneet, kun olen kerrankin uskaltanut sanoa vastaan. Kaikki nämä ovat luonteeltaan sellaisia suoria ihmisiä, jotka eivät muutu missään porukassa. Itse kun menen kuin kala vedessä ja osaan muuntautua eri ihmistyyppeihin. Mutta jotain heikkoa mussa on, kun kaikki nämä ihmiset uskaltavat sanoa päin naamaa niinkin ilkeitä asioita.

Ap

Vierailija

Koin ennen tuollaista. Äänestin jaloillani eli lähdin pois mollaavasta seurasta. Jos en voinut, kuten töissä, kohotin vìileästi kulmakarvojani.
Vastaavasti olen ollut hyvin ystävällinen kaikille muille ja etenkin mukaville ihmisille.
Huono käytös vähenee, jos sitä ei ota vastaan. Sen sijaan mikään ripittäminen tai ääneen loukkaantuminen ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.