Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koko Suomi leipoo ja häiritsee

Vierailija
16.10.2014 |

Eikö se ole gluteeniton eikä gluteiiniton?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin yhden juontajan japanialainen puutarha...

Vierailija
2/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteeniton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös Annen jatkuvat yritykset tehdä "irstaita" heittoja. "No maistuukos sulle myös muna?" tai "Pojat, millainen on hyvä piirakka?". Säälittävää.

Vierailija
4/12 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on usein myös stailattu todella tökerösti. Suomen versio todella lattea verrattuna mm. Tanskan, Brittien, Ruotsin vastaaviin. No mitä voi odottaa kun tylsiä, lahjattomia keski-ikäisiä vääntämässä pullaa ja voileipäkakkuja. Huulipyöreänä ihmetellään kaikkea "erikoista", "Jännä nähä! Emmie koskaan oo tälläistä leiponu?!" Ymmärrän että kotikokkeja kaikki, mutta luulisi että on sitten leivottu jotain muutakin kuin mustikkapiirakkaa ja joulutorttuja...

Vierailija
5/12 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miten oli mutta Ulla on kyllä aivan ihana! Jakoi omaa tietoaan kaikille muille vaikka on kilpailu kyseessä!

Vierailija
6/12 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä yllättynyt siitä etteivät tienneet Budapest leivosta, mun mielestä aika yleinen klassikko.

Vierailija
7/12 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran gluteenia ja proteiniia, niin onko myös proteenia ja gluteiinia? :O

Vierailija
8/12 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 02:17"]

Oli miten oli mutta Ulla on kyllä aivan ihana! Jakoi omaa tietoaan kaikille muille vaikka on kilpailu kyseessä!

[/quote]

Niin onkin, mä luulen että olen nähnyt hänet joskus Vaasassa! Ja oon joka jaksossa ihaillut hänen hiuksia! 

Vierailija
9/12 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Guccihovi" on niin feikki kun olla ja saattaa. miksi tuollainen langanlaiha mallirimpula laitetaan kakkuohjelmaan? mautonta!

Vierailija
10/12 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, niin laittakaa TV kiinni. Anne ei minua häiritse ainakaan.

Vierailija
11/12 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina Puupää kaulin kainalossa olisi kai ollut hyvinkin sopiva juontaja ohjelmaan. Olisi ympärysmittaakin ollut riittävästi.

Vierailija
12/12 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä nyt ihan hän, mutta joku helpommin lähestyttävä. esimerkiksi Sikke sumari ..