miehellä vauvakuume
Muilla samaa? Mun puolesta lapsi saa tulla jos tullakseen mut miehellä on oikea KUUME. Kaupassa hypistelee vauvan vaatteita ja osoittelee tavaroita "tollanen me sit tarvitaan" :D miehellä ikää 24v..
Kommentit (8)
Kannattaa selvittää motiivit ja luulot hyvin ennen lapsen tekoon ryhtymistä. Miehellä on helppo olla vauvakuume, jos hän kuvittelee sinun hoitavan koko homan täysin. Moni nuori mies kuvittelee, ettei isyys muuta hänen elämäänsä juuri mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:43"]Kannattaa selvittää motiivit ja luulot hyvin ennen lapsen tekoon ryhtymistä. Miehellä on helppo olla vauvakuume, jos hän kuvittelee sinun hoitavan koko homan täysin. Moni nuori mies kuvittelee, ettei isyys muuta hänen elämäänsä juuri mitenkään.
[/quote]
Kyllä näistä on keskusteltu, en ihan heppoisin perustein tällaiseen rupeaisi :))
Kuulostaa siltä ettei miehellä ole vauvakuume, mies haluaa ostaa tavaroita.
Mies on myös aika nuori ja voin olla lähes sataprosenttisen varma, ettei sillä ole aavistustakaan mihin se on ryhtymässä, ellei teidän lähipiirissänne ole pieniä lapsia joita olette saaneet yhdessä hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:28"]Kuulostaa siltä ettei miehellä ole vauvakuume, mies haluaa ostaa tavaroita.
Mies on myös aika nuori ja voin olla lähes sataprosenttisen varma, ettei sillä ole aavistustakaan mihin se on ryhtymässä, ellei teidän lähipiirissänne ole pieniä lapsia joita olette saaneet yhdessä hoitaa.
[/quote]
On meillä :) olen miehen tuntenut 13 vuotta, ihan lapsesta siis ja aina hän on perheen halunnut :)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:28"]Kuulostaa siltä ettei miehellä ole vauvakuume, mies haluaa ostaa tavaroita. Mies on myös aika nuori ja voin olla lähes sataprosenttisen varma, ettei sillä ole aavistustakaan mihin se on ryhtymässä, ellei teidän lähipiirissänne ole pieniä lapsia joita olette saaneet yhdessä hoitaa. [/quote] On meillä :) olen miehen tuntenut 13 vuotta, ihan lapsesta siis ja aina hän on perheen halunnut :)
[/quote]
No sittenhän se on iloinen asia, onnea teille :)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:41"]Oliskin..
[/quote]
Niinpä. Oon erittäin kateellinen..
Oliskin..