Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistestitietäjää kaivataan :)

Vierailija
16.10.2014 |

Ensinnäkin kiinnostaisi ne "parhaat" ja "huonoimmat" halpistestit. Itse tilasin raskauskeijusta eikä mitään haamuviivoja kummempaa ole näkynyt. Tietenkin voi olla etten ovuloi, mutta mietin että onkohan noi nyt niitä kaikista surkeimpia tikkuja, joita monet haukkuu keskustelupalstoilla.

Toisekseen kiinnostaisi, voiko tuonne Clearbluen digitaaliseen ovistestiin laittaa noita halpisliuskoja? Paketissahan on yksi kone ja kymmenen liuskaa niin voisiko sitä konetta käyttää noilla muilla liuskoilla?

ps. vauvakuume on niin kova, että ostin tänään vauvanvaatteita kaupasta vaikka en tosiaankaan ole raskaana. :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se clearbluen hymynaama testi. Hyvin selkeä eikä jätä tulkinnanvaraa. Jos on hymynaama niin sitten vaan peittoa heiluttamaan.

Vierailija
2/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jollain luennolla mainittiin ettei kannata niitä nettitestejä suositella potilaille vaihtelevan laadun vuoksi, että mieluummin ostaa apteekista tai edes marketista. Itsellä kyllä aikoinaan ihan nettitestitkin pelitti kyllä ihan hyvin mutta tämä nyt oli naistentautien kurssin professorin sanoma kandeille :)

Clearblue asiaan en osaa vastata.

t. kandi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Ovulaatiota ei aina tule ja jos huomaat useamman kuukauden putkeen, ettet ovuloi, kysy gyneltä. Sulla voi olla esim pco tai muu ovulointiongelma.

Itselläni monirakkulaoireyhtymä, joten en ovuloi kuin avustettuna. Tsemppiä. Ei kannata huolestua vielä.

Vierailija
4/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä parin kierron aikana clearblue hymynaamatestiä sekä niitä halpiksia samaan aikaan. Opit samalla tulkitsemaan niitä halvempia testejä. Todennäköisinä päivinä testi kannattaa tehdä kaksi kertaa päivässä. Itselläni näkyy selvästi lh nousu, huippu ja lasku myös halpiksissa.

Clearblue tulee aika kalliiksi pidemmän päälle. Ne on kyllä mielestäni parhaita ja ostaisin niitä jos rahaa olisi enemmän.

Vierailija
5/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellään tietoa, voinko käyttää sitä Clearbluen testiä halpistikkujen kanssa? Onko ne CB tikut edes saman kokoisia? Onko kukaan kokeillut?

Vierailija
6/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 siis ap ja jatkan vielä, että sillä lähdin kyselemään kun en tosiaan noista testeistä tiedä mitään ja keskusteluja kun googlasin, moni sanoi että joillain tikuilla ei saanut haamua kummempaa ja silti oli kuitenkin ovuloinut. Sillä kiinnostaisi konkreettiset kokemukset tikkujen laadusta.

-ap

Vierailija
7/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clearbluen tikku on tosi jämäkkä eikä väänny ollenkaan. Se naksautetaan lukkoon siihen laitteeseen, ja laite lukee tuloksen.

Halpistesteissä tikku on ohut ja vääntyy helposti. Sitä ei voi naksauttaa lukkoon Clearbluen laitteeseen.

Minä en halpistesteillä löytänyt ovulaatiota ollenkaan, vaikka pitkään yritin. Clearblueta pidin kuitenkin liian kalliina (mikä on aika järjetöntä, jos ajattelet, mitä gyne, hedelmöitys, lapsi ym. maksaa!). Ratkaisu löytyi, kun löytyi kotimainen verkkokauppa, josta Clearbluen sai ilman sitä pakettia. Eli laite ja 10 tikkua sekä suomenkielinen ohje oli taiteltu ilman sitä pakettia kirjekuoreen. Se maksoi 26, meillä halvin apteekki myy 45 eurolla Clearblueta. Toissapäivänä tuli hymynaama. :) Mä oon ollut aika masentunut halpistestien takia, sen huomasi nyt kun testi viimein onnistui, tai tulos oli aivan yksiselitteinen.

Vierailija
9/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se kallis Clearblue on ainoa, jossa ei ole mitään tulkinnanvaraa. Eli paras.

Vierailija
10/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nettikaupan (ei raskauskeiju vaan muistaakseni kotitesti) halvimmat liuskatestit käytössä ja toimivat oikein mainiosti. Mutta niitä kannattaa alkaa tehdä aika aikaisin, jotta oppii näkemään viivan vahvistumisen. Ja testejä ei kannata tehdä aamulla (vaikka usein niin luullaan) vaan n. klo 10-20 välillä jolloin hormonitasot on korkeimmillaan.

Vierailija
11/11 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pcos ja hyvin pitkät, epäsäännölliset kierrot, usein myös ovuloimattomat. Clearbluen paketissa niin vähän liuskoja, että mulle ihan turha ostos tai sit ois pitänyt ostaa kerralla enemmän ts. tuhlata hulluna rahaa. Halpisliuskoilla raskii paremmin tikuttaa koko kierron ja kyllä se mun kokemuksella myös ovulaation löytää. Aamulämpöjen mittailua suosittelen tikkujen rinnalle ovulaation metsästykseen. Itse olen onnistunut vain kolmesti elämässäni löytämään ovulaation, onnekseni kaksi kolmesta johti onnistuneeseen lopputulokseen. Tsemppiä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän