Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko treffisivustoilla koko nimenne?

Vierailija
16.10.2014 |

siis vaikka fb osoitteen tai sähköpostin jossa näkyy koko nimi? chattailin erään miehen kanssa ja vaihdettiin lisää kuvia, mulla kun ei ole siellä sivustolla kuvaa. käytin sähköpostia ja unohdin että siinä näkyy koko nimi. mies sitten etsi mut fb:sta (yksi kuva oli profiilikuva) mua jotenkin ahdisti sitten kun alkoi kaivelemaan tietoja.

nyt juttelin toisen kanssa ja sanoin et laitan kuvan mutta luon uuden sähköpostin ja sitten alkoi kauhea naureskelu mulle :( että aika outoa, no ehkä onkin mutten halunnut et näkee heti mun koko nimeä siitä s-postista.. Ei tehny enään mieli lähettää kuvaa tai jutella..olenko mä ihan outo tyyppi vai ymmärrätkö mua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mille se naureskeli, ulkonäölle vai sille, ettet halunnut, että se tietää nimen?

Vierailija
2/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tommosia paskasivustoja, mutta vielä vähemmän kertoisin omaa nimeäni siellä. Suurin osa sivustojen kävijöistä on jotain ikisinkkuja, jotka vain haluavat elää "nettiparisuhteessa" pari viikkoa ja vaihtaa sitten uuteen vastaavaan. 

Vierailija
4/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:08"]

Siis mille se naureskeli, ulkonäölle vai sille, ettet halunnut, että se tietää nimen?

[/quote]

en ehtinyt kuvaa laittaa... epäili ja naureskeli sille et tarvii avata uusi sähköposti..sannoin et yksi tyyppi alkoi "urkkimaan" kun sai nimen niin sanoi vaan että "niin varmaan" ap

Vierailija
5/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laittoi perään et "mikä sun nimi sitte on????"

Vierailija
6/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna ja musta antaa vähän yksinkertaisen kuvan ihmisestä jos hän antaa heti sellaisen sähköpostiosoitteen et heti löytyy kaikki tiedot ja etunimi+sukunimi. Vaikka ei musta mitään haitallista tietoa saa esille niin enhän mä nyt tuntemattomille muutenkaan kerro ekana sukunimeä, miks kertoisin sitten jollekin random nettityypille.

Sitten kun tutustuu, niin voi antaa tarkemmat tiedot itsestään.

Vierailija
7/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä että haluutko sen kuvan vai ei. Sano että face tiedot vaihdat vasta kun olette tutustuneet.

Vierailija
8/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oikeita tietoja ei naisen tarvi eikä kannata antaa vielä parin ensimmäisen tapaamisenkaan jälkeen. Kokemusta on. Vasta kun tietää että haluaa alkaa tapailla vakituiseen toista, voi kertoa missä asuu ja mikä on nimi. Ei aseita huonoille häviäjille eli stalkkereille.

Vierailija
9/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi antaa koku tätä tarkoitusta varten tehty osoite, jossa ei ole omaa nimeä. Jos kohdalle psuukin joku itsepintainen stalkkeri, joka ei jätä rauhaan pyynnöstäkään, osoitteen voi lopettaa ja vaihtaa uuteen. Ja tätä osoitetta ei sitten käytetä muihin tarkoituksiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän