Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Delfiinipoikanen kuoli :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:19"] Minä käyn eläintarhoissa. Voisin mennä delfinaarioonkin. Minusta ne on aika pieniä epäkohtia tässä maailmassa (olettaen siis että eläimistä pidetään hyvää huolta ja olot ok). Aika monet ihmisetkin elää jotain ihan muuta kuin "lajityypille" ihanteellista elämää... [/quote] Niinpä. Monet ihmiset joutuvat elämään huonoissa olosuhteissa. On työttömyyttä, asunnottomuuttaa, yksinäisyyttä, nälänhätää, kiusaamisia, sotia, pahoinpitelyitä jne. mut niin vaan on pakko elää. [/quote]Ja siksi pitää pakottaa delfiinitkin elämään niin?

[/quote]

miksi delfiinit olisi eri asia kuin muut vankeudessa olevat eläimet?

Vierailija
22/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

delfiillä ei ole sen huonommin kuin vaikka eläintarhan hirvellä. Päinvastoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:19"] Minä käyn eläintarhoissa. Voisin mennä delfinaarioonkin. Minusta ne on aika pieniä epäkohtia tässä maailmassa (olettaen siis että eläimistä pidetään hyvää huolta ja olot ok). Aika monet ihmisetkin elää jotain ihan muuta kuin "lajityypille" ihanteellista elämää... [/quote] Niinpä. Monet ihmiset joutuvat elämään huonoissa olosuhteissa. On työttömyyttä, asunnottomuuttaa, yksinäisyyttä, nälänhätää, kiusaamisia, sotia, pahoinpitelyitä jne. mut niin vaan on pakko elää. [/quote]Ja siksi pitää pakottaa delfiinitkin elämään niin?

[/quote]

[/quote]"....niin vaan on pakko elää." Mutta eihän delfiinien olisi mikään pakko elää delfinaariossa! Suuri virhe oli aikanaan kun tännekin niitä pyydystettiin. Ei ole sotaan tai nälänhätään verrattavissa oleva asia.

Vierailija
24/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:29"]

[/quote]

[/quote]

Tässä ketjussa puhutaan delfiineistä. Onko sinusta oikein, että delfiinit joutuvat elämään vankeudessa ja viihdyttämään ihmisiä tempuillaan? Kyllä vai ei?

Särkänniemen delfinaario olisi helppo sulkea, joten mitään hyvää syytä ei ole jatkaa delfiinien kärsimyksiä.

Vierailija
25/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:19"]

Minä käyn eläintarhoissa. Voisin mennä delfinaarioonkin. Minusta ne on aika pieniä epäkohtia tässä maailmassa (olettaen siis että eläimistä pidetään hyvää huolta ja olot ok). Aika monet ihmisetkin elää jotain ihan muuta kuin "lajityypille" ihanteellista elämää...

[/quote]

Niinpä. Monet ihmiset joutuvat elämään huonoissa olosuhteissa. On työttömyyttä, asunnottomuuttaa, yksinäisyyttä, nälänhätää, kiusaamisia, sotia, pahoinpitelyitä jne. mut niin vaan on pakko elää.

[/quote]

Ei hyvä jumala, mulla menee usko koko ihmiskuntaan kun luen näiden idioottien kommentteja. Toivottavasti tulee Ebola ja tappaa kaikki vittu. 

Vierailija
26/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mun myönnettävä, vaikka julmalta kuulostaa, että eläinten huonot olot herättää enemmän tunteita ja myötätuntoa. Kun ajatellaan ihmistä lajina, niin se on itse syypää moniin epäkohtiin. Ihminen voi muuttaa asioita. Eläimet ovat (toistaiseksi vielä) ihmisten armoilla. Toivon että tulee eläinten vallankumous.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme