Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon, että eräs mies laittaisi tekstarin

Vierailija
16.10.2014 |

Laittaisi nyt! Olen odottanut kaksi päivää tekstaria, mutta ei! Siihen taisi jäädä sekin :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ehi kun se on lontoossa, lähettelee vaan perheelleen ei sivusuhteille..

Vierailija
2/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:37"]Ei se ehi kun se on lontoossa, lähettelee vaan perheelleen ei sivusuhteille..
[/quote]

No, ei ole :D

Tiedän, että vastaisi, jos ensin laittaisin tekstarin. Mutta en hemmetissä enää alennu itse aloittamaan yhteydenpitoa! Niin tein tässä aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut vieläkään mitään. Heitän kirveen kaivoon tässä vaiheessa :( Oon tosi surullinen.

Kiva ja kunnollinen mies meni ohi suun. Ehkä me vielä tavataan, kun sellainen mahdollisuus on olemassa kuitenkin. Sittenhän sen näkee, kuinka käyttäytyy/onko kiinnostunut.

Vierailija
4/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta 2 pv. Saattaa odottaa siihen kliseiseen kolmanteen.

Vierailija
5/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä voi aina olla sama tilanne kuin minulla? Alan epäillä, että joku vakoilee mun elämää... Ja joo, laita jo se viesti. :) Vaikka aika pahan pistin kyllä viimeksi.

Vierailija
6/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:37"]Ei se ehi kun se on lontoossa, lähettelee vaan perheelleen ei sivusuhteille..
[/quote]

No, ei ole :D

Tiedän, että vastaisi, jos ensin laittaisin tekstarin. Mutta en hemmetissä enää alennu itse aloittamaan yhteydenpitoa! Niin tein tässä aiemmin.
[/quote]

Alennu? Siis tälle samaiselle? Minusta siinä ei ole mitään väärää, jos kiinnostunut nainen laittaa viestiä. Kyllä se vastapuolen vastaus / vastaamattomuus kertoo siitä onko hän kiinnostunut vai ei.

Vierailija
7/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, jos nimesi alkaa M:llä, niin kerro mun nimikirjaimet..:D

Vierailija
8/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 19:14"]Hei Ap, jos nimesi alkaa M:llä, niin kerro mun nimikirjaimet..:D
[/quote]

No, ei ala :D

Ap

Vierailija
9/9 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että vajtaa jokaikistä viestiä kumman vuoro on laittaa, kannattaa hieman pidemällä aikavälillä katsoa meneekö yhteydenotot suunnilleen puokkiin, ja vastaako toinen sinulle ja kuinka nopeasti. Ja että tuleeko niitä viestejä silloin kun on tosi kyseessä, esim. kun pitäisi sopia tapaamisen yksityiskohdat.

Se nyt varsinkin olisi kaikista turhinta, jos molempien mielestä kyseessä olisi asemasota "mä en nyt ainakaan alennu laittamaan viestiä, sen pitää"! Yleensä miehet ei kyllä ajattele asiaa noin monimutkaisesti.

Tiedän kyllä että olisi kivaa että mies osoittaisi kiinnostuksensa laittamalla viestin ensin ja usein, en minä sillä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä