Yksinhuoltaja?
Kommentit (31)
Mielummin ottaisin naisen jonka kanssa saan yhteisen esikoisen.
Toisille kelpaa, toisille ei. Lapseton varmaan pääsääntöisesti haluaa lapsettoman, mutta mies jolla on itsellään lapsia voi haluta mieluummin perheellisen naisen. Itse pidän ällöttävänä naisessa kasvanutta toisen miehen siittämää elämää, en kykenisi koskemaan sellaiseen naiseen. Ehkä ajattelisin toisin jos minulla olisi lapsia.
Yksinhuoltaja on mielestäni ihanin rakastelukumppani, kaikki vilpitöntä nautintoa. / vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Onko sul siitä kokemusta?
On ihania kokemuksia.
Mielummin klamydia, kuin nainen jolla on lapsia. Klamydiasta pääsee eroon, lapsesta ei.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin klamydia, kuin nainen jolla on lapsia. Klamydiasta pääsee eroon, lapsesta ei.
Älä nimittele ja aliarvio yksinhuoltaja naisia. / vilivallaton
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja on mielestäni ihanin rakastelukumppani, kaikki vilpitöntä nautintoa. /
vilivallaton
Tarkoitat varmaan yksinhuoltaja naista, joka ei enään halua parisuhteeseen?
Onpa täällä teinipojilla taas jutut :D Jokainen saa toki valita seurustelu- ja seksikumppaninsa, mutta on järjetöntä yleistää että yh on automaattisesti helppo.
Näin yh:na voin sanoa, että paljon tarkemmin tulee valkattua seura. Ja kyllä, nimenomaan minä se edelleen valitsen. Ei ole tullut "tasonlaskua". Tilanne on nykyään sikäli parempi, että urpoidiootit saa karsittua jo parin sanan jälkeen ja roikkumaan ei jää kukaan.
Kukaan ei ole väittänyt että yksihuoltaja olisi helppo, päin vastoin, mutta hänkin on nainen.
Sitäpaitsi en ole teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltaja on mielestäni ihanin rakastelukumppani, kaikki vilpitöntä nautintoa. /
vilivallaton
Tarkoitat varmaan yksinhuoltaja naista, joka ei enään halua parisuhteeseen?
Minäkin olen Yh, kahden lapsen äiti ja tuskin enään pääsen naimisiin. Kunnon mies kaveriksi kelpaisi.
Tuttuni erosi pari kk sitten ja on nyt yh. Hänellä on aivan käsittämätön menekki! Parhaillaan kaksi hyvää miestä oikein kilpailee saadakseen hänet vakituiseen suhteeseen. Siis ihan hillitön kysyntä on kyseisen tapauksen perusteella. Mulla ei ole ollut sellaista koskaan vaan olen ikisinkku. Kai joissakin sitten vain on sitä jotakin ja meillä joillakin ei ole.
Ehkä hetken huviksi tinder-miehelle tai yh-isälle. Tai lapsettomalle lassukalle joka on valmis olemaan ikuinen kakkonen. Ne naisen lapsethan ovat hänelle kuitenkin se tärkein juttu ja sen tajuaa jokainen mies.
Riippuu miehestä ja riippuu naisesta :) Miehiä on joka lähtöön, niin on yksinhuoltajaäitejäkin... Joillekin miehille naisen yksinhuoltajuus on este, mutta ei suinkaan kaikille (vaikka täällä jotkut niin haluaisivatkin uskoa). Ei edes kaikille lapsettomille miehille. On miehiä, joille kokonaisuus merkitsee. Sellaisia miehiä, jotka rakastuvat naiseen ihan sellaisena kuin tämä on, virheineen päivineen, lapsineen päivineen... :)
Ihan kuin miehet eivät koskaan näkisi lapsiaan... nykyään viikonloppuisiä on ihan yhtä paljon kuin yh äitejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin miehet eivät koskaan näkisi lapsiaan... nykyään viikonloppuisiä on ihan yhtä paljon kuin yh äitejäkin.
Niistä viikonloppuisän lapsista on helpompi pitää itsensä irrallaan.
Kelpaa