Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tähän haluaisin vastauksia. Itse olen nimittäin vanhemmiten muuttunut siten, että en enää halua tehdä mitään, mikä ei itse kiihota.

Ja kartoitan tässä asioita, jotka eivät esimerkiksi satu, mutta eivät myöskään kiihota. Saa laittaa myös esimerkkejä!

Kyllä suostun. Minulle kumppanin nautinto on niin tärkeä, että olen valmis tähän.
Kyllä suostun. Minulle kumppanin nautinto on niin tärkeä, että olen valmis tähän.
80.2%
En suostu. Tuntuu väärältä tehdä mitään, mikä ei itseä kiihota.
En suostu. Tuntuu väärältä tehdä mitään, mikä ei itseä kiihota.
19.7%
Ääniä yhteensä: 96
  • ylös 1
  • alas 0

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Ei ole onneksi paljon tuollaisia asioita meillä. Miehen pyllyä en halua kosketella/nuolla. Tämä on ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämä on testi, että pystynkö vastaamaan yhtään mitään. Olen yrittänyt lähettää viestin 10 kertaa, ja se menee koko ajan "hyväksyntään".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on testi, että pystynkö vastaamaan yhtään mitään. Olen yrittänyt lähettää viestin 10 kertaa, ja se menee koko ajan "hyväksyntään".

Näköjään pystyn. Eli yritys numero 16:

Kysymys: nautitko yleisesti ottaen toisen nautinnosta, vai tarkoitatko sitä, että tekemiesi asioiden täytyy aiheuttaa myös sinussa suoria tuntemuksia?

(osa 1)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kysymys: nautitko yleisesti ottaen toisen nautinnosta, vai tarkoitatko sitä, että tekemiesi asioiden täytyy aiheuttaa myös sinussa suoria tuntemuksia?

(osa 1)

Haa, edistystä! Yritys numero 17:

Osa 2:

Esimerkki: Jos hän vaikka tykkäisi nännien hyväilystä, niin tekisitkö? Tässä ei pitäisi olla mitään inhoaspektia, mutta eihän se tekijälle miltään tuntuisi, ja ellei nyt juuri pidä näitä osia mitenkään mielenkiintoisina, niin eihän se varsinaisesti kiihottavaakaan olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

(osa 1)

Osa 2:

Esimerkki: Jos hän vaikka tykkäisi nännien hyväilystä, niin tekisitkö? Tässä ei pitäisi olla mitään inhoaspektia, mutta eihän se tekijälle miltään tuntuisi, ja ellei nyt juuri pidä näitä osia mitenkään mielenkiintoisina, niin eihän se varsinaisesti kiihottavaakaan olisi.

Huh, siinä se mun kysymykseni kokonaisuudessaan ja ehkä hieman vesitettynä. Tää palstasofta on sitten joskus NIIN paskaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

(osa 1)

Osa 2:

Huh, siinä se mun kysymykseni kokonaisuudessaan ja ehkä hieman vesitettynä. Tää palstasofta on sitten joskus NIIN paskaa...

Testaanpa vielä vastaisen varalle, onko sana "neutraali" kielletty?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

(osa 1)

Osa 2:

*huokaus* Olisipa hienoa, jos joskus ymmärtäisi, että miksi ne aikaisemmat yritykset kilpistyivät.

Vierailija

Voin tehdä kumppanille juttuja, jotka ei minua kiihota. Mutta en tekisi mitään sellaista, mikä olisi minulle vastenmielistä. Mutta sellaiset minulle neutraalit asiat, joista puolisoni nauttii, on minulle täysin ok ja voin niitä toteuttaa.

• ylös 24
  • alas 0
M43

Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä kumppanille juttuja, jotka ei minua kiihota. Mutta en tekisi mitään sellaista, mikä olisi minulle vastenmielistä. Mutta sellaiset minulle neutraalit asiat, joista puolisoni nauttii, on minulle täysin ok ja voin niitä toteuttaa.

Juuri näin, vastentahtoisesti ei pidä mihinkään ryhtyä, mutta seksi on yhteistä leikkiä molempien nautinnon vuoksi ja siispä miksi ei tekisi sellaista, mistä toinen nauttii, kun voi saada vastavuoroisesti itsekin vastaavaa kohtelua toiselta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Teen asioita seksissä naiselle, jos hän pyytää. Kiihotuin tai en. Vastavuoroisesti oletan saman tapahtuvan itseäni kohtaan. Seksielämässäni ei ole suuremmin valittamista. Eli kannattaa tehdä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Silloin meidän seksielämä olisi epätyydyttävää, koska tuskin mieskään suostuisi. Parisuhde on kuitenkin vastavuoroisuutta ja minusta tuo on vaarallinen tie. Esim miestä ei kiinnosta miltä kodissa näyttää, mutta tekee kaikenlaista mitä minä haluan ihan hyvää hyvyyttään. Tulisiko sitten lopettaa ne arkiset huomionosoituksetkin? 🙄 Eipä tuo mihkään hyvään voi johtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Silloin meidän seksielämä olisi epätyydyttävää, koska tuskin mieskään suostuisi. Parisuhde on kuitenkin vastavuoroisuutta ja minusta tuo on vaarallinen tie. Esim miestä ei kiinnosta miltä kodissa näyttää, mutta tekee kaikenlaista mitä minä haluan ihan hyvää hyvyyttään. Tulisiko sitten lopettaa ne arkiset huomionosoituksetkin? 🙄 Eipä tuo mihkään hyvään voi johtaa.

Naulan kantaan!  Onneksi itselläkin on vaimo, joka ajattelee minun parastani ja nautintoani, kuten minäkin hänen. Tämä toki toteutuu kaikessa muussakin yhdessäolossa.  Parisuhde itsekkään ihmisen kanssa olisi ollut lyhyt, jos nyt ylipäätään olisi edes syntynyt.

Vierailija

Miehenä olen kyllä vähän ihmeissäni kun tämähän johtaa monessa tapauksessa siihen nopeaan rynkytykseen ja vihellykseen. Tuollainen ajattelutapa ei sisällä rakkautta vaan on putaasti itsekäs. Minä ainakin nautin jos kumppani nauttii, mutta siihen sisältyy vastavuoroisuus. Jos esim suihinotot loppuvat, niin en nauti enää sellaisen ihmisen miellyttämisestä, joka on itsekäs. En osaa arvostaa tuollaista ollenkaan. Itseasiassa eroaisin melko pian, eihän tuo ole mikään parisuhde.

Vierailija

Kyllä teen paljonkin, on ihanaa nähdä miten mies nauttii ja innostuu. Sellaisia asioita, jotka tuottavat itselleni kipua, en kuitenkaan halua tehdä. Siksipä miehelläni on lupa tavata myös muita, jos haluaa, kunhan on asiasta rehellinen minulle. Toistaiseksi ei ole kuulemma ollut tarvetta.

Vierailija

Ihmeellinen kysymys. Koko seksi mieheni kanssa koostuu pelkästään sellaisten asioiden tekemisestä, jotka eivät kiihota minia. Mies ei myöskään suostu tekemään niitä asioita, jotka kiihottaisivat minua. Olisi aila mahtavaa saada joskus sellaista seksiä, jossa minullakin olisi mahdollisuus kiihottua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen kysymys. Koko seksi mieheni kanssa koostuu pelkästään sellaisten asioiden tekemisestä, jotka eivät kiihota minia. Mies ei myöskään suostu tekemään niitä asioita, jotka kiihottaisivat minua. Olisi aila mahtavaa saada joskus sellaista seksiä, jossa minullakin olisi mahdollisuus kiihottua.

Voi ei. en kestä näitä, Miksi suostut.

Vierailija

Suostun, mutta en sellaisia asioita, jotka tuntuvat henkisestikin itselle pahalta. Em esim. halua piiskata miestä kunnolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

(osa 1)

Osa 2:

*huokaus* Olisipa hienoa, jos joskus ymmärtäisi, että miksi ne aikaisemmat yritykset kilpistyivät.

Sulla on ollut sana bimpsa p:llä siinä viestissäsi.

Sivut