Miten usein teillä riidellään?
Ja miten? Lentääkö tavarat vai mökötättekö omissa oloissanne?
Meillä tuo riitely on nykyään tosi vähäistä, jotain pientä kärhämää voi olla tiettyyn aikaan kuusta mutta muuten aika seesteistä. Mies ei varmaan riitelis koskaan, mun on "pakko" välillä päästää paineita. Lasten kuullen ei raivota tms. vaan saatan muuten osoittaa miehelle mieltä olemalla hiljaa ja yleensä alan hulluna esim. siivoamaan. Jos ollaan kahden, voi ovetkin paukkua, mutta tääkin ehkä kerran vuodessa.
Kommentit (5)
Rahasta ja seksin vähyydestä. Minä huudan ja mies kääntää välinpitämättömästi selän heitellen muutaman loukkauksen siinä samalla.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:21"]
Rahasta ja seksin vähyydestä. Minä huudan ja mies kääntää välinpitämättömästi selän heitellen muutaman loukkauksen siinä samalla.
[/quote]
Ja riidellään pari kertaa viikossa.
Me ei olla koskaan varsinaisesti riidelty äänekkäästi tai oltu mykkäkoulussa. Jos pahoittaa toisen mielen tai itse kokee tulevansa loukatuksi, puhutaan. Joskus niin, että molemmat miettii asiaa itsekseen ensin. Molemmat ollaan nopeita sopimaan asiat, emmekä kestä "pattitilanteita", vaan pyritään joustamaan ja löytämään kompromisseja. Neljä vuotta asuttu saman katon alla.
Täällä riidellään päivittäin mutta johtuu tämän hetkisestä tilanteesta. Eiköhän tääkin tästä helpotu. Tavaraa lentää harvoin, mutta pahoilta sanoilta ei vältytä.