Aikuiset, kertokaa joululahjatoiveenne!
Kommentit (55)
No jos joku mulle jotain lahjoja haluaa välttämättä antaa, niin lankaa, kirja tai suklaalevy. Teatterilippu kelpaa myös, jos budjetti on pieni, elokuvalippukin on hyvä.
Maailmanrauhaa ja vihreitä kuulia.
Uusi lompakko, tosin haluan valita sen itse..
Hikinen lauma uroksia, esim jalkapalloilijoita heidän pukuhuoneessaan.
Homomies
Ihan mitä vain, kunhan se olisi mieheni valitsema ja antama yllätys.
Vastuuntuntoa tulevalle vauvan isälle.
Hierontaan, kasvohoitoon tms hemmotteluun lahjakortti olisi huippu :)
Joulu mun heilan kanssa. Leivottais yhessä ja aamulla herätessä loikoiltais vaan sängyssä sylikkäin.
Jos vois edes yhden joulun stresseineen vaan skipata.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:01"]
Uusi lompakko, tosin haluan valita sen itse..
[/quote]
Siis uusi mies kiikarissa?
Villasukat
Lahjakortti kasvohoito/hieronta/vaateliike
Alushousuja
Sukkia
En haluaisi mitään turhaa krääsää tai "ostamalla ostettu" jonniijoutavia tavaroita
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 18:08"]Jos vois edes yhden joulun stresseineen vaan skipata.
[/quote] Mikä sua stressaa siinä? Lahjat, pakkovierailut, rahan meno vai valmistelu? Joku ihan muu?
Rannekello, pussilakanat, kirja, käsilaukku, kosmetiikkaa, pöytälamppu. Nämä aioin itse ostaa itselleni, saan mitä haluan, eikä tarvitse sitten olla pettynyt, jos ei pukki tuokkaan just sitä mitä olisin halunnut.
Varsi-imuri! Kalevalan lumihiutale-aiheinen sormuskin olisi kiva :) ...kihla- ja vihkisormustakin kyllä pitäisi isontaa hitusen kun raskauskilit on kyllä kaikki pois mutta sormet jäi paksummiksi 0.o
Tahtoisin suklaata, palapelin, hyvän glögin, hotelliviikonlopun miehen kanssa, lahjakortin jalkahoitoon...
Pöytälamppu