Olin katsellut yhtä naista 10 kuukautta
kun sanoin sille että en tarvitse sua mihinkään.
Nainen ei tajunnut häipyä.
Hiukan myöhemmin sanoin sille, että olet sellainen, joka antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Seksiä oli 3 - 4 kertaa viikossa mutta eihän se riitä mihinkään.
t: Mika
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:41"]
3-4 kertaa päivässäkään ei riitä mihinkään, mutta semmoisiin lukuihin sä et naisten kanssa pääse.
[/quote]
Niinhän sinä luulet.
No jos niitä on monta, niin sitten.
No ei kai sentään montaa, tuoss yhdessäkin oli liikaa. En ehtinyt joka päivä katsoa Salattuja elämiä ja Uutta päivää.
Menehän räpläämään niitä lentokoneita...
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:46"]
Mika, oletko aivan terve?!
[/quote]
Miten niin?
No koita ny päättää oliko liikaa vai liian vähä!
Tämä on joko harhainen mies tai tylsistynyt nainen.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:49"]
No koita ny päättää oliko liikaa vai liian vähä!
[/quote]
Pystyisin ehkä 2 kertaa päivässä kunhan ei Salattujen elämien tai Uuden päivän aikaan, mutta en jaksaisi montaa naista kierroksessa, kun tuo yksikin oli niin rasittava.
Minä olen ollut naimisissakin joten en usko että vika oli minussa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:50"]
Tämä on joko harhainen mies tai tylsistynyt nainen.
[/quote]
Kyllä kaikki tässä kertomani on todellakin tapahtunut.
Sä olit niin huono sängyssä ettei nainen viitsinyt teeskennellä enempää kun 3-4 kertaa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:41"]
3-4 kertaa päivässäkään ei riitä mihinkään, mutta semmoisiin lukuihin sä et naisten kanssa pääse.
[/quote]
Niinhän sinä luulet.
[/quote]
Niin, rahalla saa, mikakin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:56"]
Sä olit niin huono sängyssä ettei nainen viitsinyt teeskennellä enempää kun 3-4 kertaa viikossa.
[/quote]
No en varmasti ole huono sängyssä. Johan minä sanoin että olen ollut naimisissakin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:56"]
[/quote]
No en varmasti ole huono sängyssä. Johan minä sanoin että olen ollut naimisissakin.
[/quote]
Niin niin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:56"]
[/quote]
[/quote]
Niin niin.
[/quote]
[/quote]
Niin niin.
Ehkä perustan pian uuden suhteen.